Mikkel™ Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 HEI ALLESAMMEN! JEG HAR VÆRT UYTE ÅPÅ LØNINIGNSPILS!!! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Gratulerer, Mikkel. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 tusfen føskkkings takkk1 jeg klarer faen ikkefpokusere! bleis luitt får mye whskey! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg har vært aktiv på wiskeyflaska siden kl. 20.00 selv, men jeg klarer da å snakke.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Noen som søker natteferie? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg har vært aktiv på wiskeyflaska siden kl. 20.00 selv, men jeg klarer da å snakke.. blødand dset medsalt dfor mangfe halvslitere og en godddel vhokda. fyafane jeg trør jeg finner sengha Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Tror han trenger en liten natteferie ja! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 I NGOLLLSKFFGFFFF! IGNFLOGF KVAMME! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 OOhhooyy for liv det er på en lørdags morra *off to work* Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Mikkel tar kaka. Vil ikke være han når han omsider står opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Mikkel tar kaka. Vil ikke være han når han omsider står opp. Indeed.. Han må få det helt jævlig når han står opp. Og da får vi sikkert en post fra han noe lignende dette: " ÅFYFAEN JEG ER SÅ JÆVLA BAKFULL!!!!" Jeg for min del er glad at folk vet å stoppe alkoholinntaket mitt når jeg har drukket endel, begynner å sjangler litt og snakker tull. Men, de stopper meg sjeldent før jeg lirer av meg setningen "Jeg er ikke full!". Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg drikker ikke. I det hele tatt. Dagen derpå er alltid like behagelig. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg har vært aktiv på wiskeyflaska siden kl. 20.00 selv, men jeg klarer da å snakke.. blødand dset medsalt dfor mangfe halvslitere og en godddel vhokda. fyafane jeg trør jeg finner sengha Jeg tror ikke noe på dette. Jeg ble faktisk bare trist av dette. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 God morgen Nyhus. Gor morgen TøseGuri. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Agree. Noen av ordene kunne jeg sett for meg blitt skrevet sånn av en full person, men halvslitere eller vhok. De ekstra bokstavene er enkelt og greit for langt unna bokstavene han skal bruke. Da gikk bullshitalarmen av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 God morgen MSg. Ser for en gangs skyld ut til at det skal bli fint vært her i Drøbak. De siste dagene har det bare regnet og vært skikkelig gråvær. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Agree. Noen av ordene kunne jeg sett for meg blitt skrevet sånn av en full person, men halvslitere eller vhok. De ekstra bokstavene er enkelt og greit for langt unna bokstavene han skal bruke. Da gikk bullshitalarmen av. Var faktisk akkurat det som gjorde at min gikk av også. Jeg blir trist av at folk som burde vært mentalt eldre fortsatt driver slik. Tremenningen min på tretten driver og sender meg "fyllemeldinger" når han har drukket to rusbrus, men da er det fortsatt litt søtt. Denne er fem år yngre enn meg og burde holdt seg for god. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Good morning mr. Msg. Blå himmel fra horisont til horisont her i Vestfossen, humøret er på topp og jeg er rede for litt action. Denne er fem år yngre enn meg og burde holdt seg for god. Totally agree. Endret 17. oktober 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
MSg Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg er i Tønsberg, skal kanskje til Svinesund i dag med tremenningen min samt treffe Jørgen (<3) i Moss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg