Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, både jeg og Lars (som jeg regner med du siktet til) har dame, så vi følte oss nok ikke støtt der, nei :p
Og dessuten så er det en god del jenter her inne. I tillegg til at vi ikke er de eneste her som har eller har hatt dame. Tror de som aldri har vært i nærheten av en pupp utgjør mindretallet egentlig.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Kan vi ikke alle være venner, og røyke litt fredspipe og slikt da?

Nei vent, hippietiden døde for flere år siden..

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Vel, både jeg og Lars (som jeg regner med du siktet til) har dame, så vi følte oss nok ikke støtt der, nei :p
Og dessuten så er det en god del jenter her inne. I tillegg til at vi ikke er de eneste her som har eller har hatt dame. Tror de som aldri har vært i nærheten av en pupp utgjør mindretallet egentlig.

Antar at nesten alle her har blitt ammet. :p

Lenke til kommentar
Hvilket rugby-lag er sponset av Ford? oO

Rugby er noe dritt. Fotball er tingen. :wee:

Sport er noe dritt generelt, så lenge det ikke er fotball anno 95 - 99 eller skateboard / snowboard mot slutten av nittitallet.

Men en kompis spurte og ba meg finne ut og fant ikke noe på google så da spurte jeg her :p

Lenke til kommentar
Hvilket rugby-lag er sponset av Ford? oO

Rugby er noe dritt. Fotball er tingen. :wee:

Sport er noe dritt generelt, så lenge det ikke er fotball anno 95 - 99 eller skateboard / snowboard mot slutten av nittitallet.

Men en kompis spurte og ba meg finne ut og fant ikke noe på google så da spurte jeg her :p

The Waikato Chiefs

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...