L4r5 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Lars: do tell Copy/paste fra en test jeg gjorde: Låner denne testen litt jeg. Bruker bare random bilde. Hvordan blir dette tro? Trenger en lang tekst her for å se om det funker. Hva skal jeg skrive tro? Jeg bare skriver noe jeg. Ingen som leser dette så nøye likevel. Fy fader det er kjipt vær ute. Snø og slaps over alt. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen; JEG HATER VINTEREN! Gleder meg til sommeren nå. Egentlig så er jeg glad for den globale oppvarmingen. Har kke vært sånn skikkelig jævlig vinter i år og det er jeg bare glad for. Holder dette med tekst mon tro? Jeg skriver litt til for sikkerhets skyld jeg. Blir morsomt å se om dette fungerer. Er det noen som vet om det er noe bra på tv i kveld? Går så mye dritt på tv for tida. Og på grunn av streiken i statene så kommer det sjeldent nye episoder fra andre siden av dammen også. Det synes jeg er fryktelig kjipt. Skulle ønske de blei enig snart. Men NÅ må det vel snart være nok tekst? HAH! Det funket! Legg merke til hvordan teksten og bildet blir Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Legg merke til hvordan teksten og bildet blir Å, fy, så lekkert! Takk, takk, takk! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ja, men hvis personen(e) som så den har ganske lik smak og like tanker rundt film, bør det ikke være noe problem. Kan ikke huske å ha gått glipp av noe enda pga min (grusomme, i følge dere) filminteresse. Vel, The Departed er over to og en halv time lang. Jeg har sett den jeg. Kan ikke si jeg likte den. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Legg merke til hvordan teksten og bildet blir Awww...mann, den der har jeg faen lett lenge etter! DAMN! Thanks mann! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Jeg har sett den jeg. Kan ikke si jeg likte den. Jeg er uten ord. Det er kanskje den mest feilfrie filmen jeg noensinne har sett. Alle skuespillerne er fantastisk gode, manuskriptet er glimrende, produksjonskvaliteten er skyhøy og lydsporet er knallbra. Dog er det litt trist at Hollywood må hente manus fra Hong Kong for å få til noe virkelig bra. Endret 30. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 No problem. Bare glad jeg fant den selv. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg er uten ord. Det er kanskje den mest feilfrie filmen jeg noensinne har sett. Alle skuespillerne er fantastisk gode, manuskriptet er glimrende, produksjonskvaliteten er skyhøy og lydsporet er knallbra. Din tard, du sa jo du var ordløs Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg er uten ord. Jeg er det, med tanke på hvor uforståelig det er at noen ikke kan mislike den. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg er uten ord. Det er kanskje den mest feilfrie filmen jeg noensinne har sett. Alle skuespillerne er fantastisk gode, manuskriptet er glimrende, produksjonskvaliteten er skyhøy og lydsporet er knallbra. Din tard, du sa jo du var ordløs Haha...jaja, han hadde visst noen ord på lager da Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg har sett den jeg. Kan ikke si jeg likte den. Jeg er uten ord. Det er kanskje den mest feilfrie filmen jeg noensinne har sett. Alle skuespillerne er fantastisk gode, manuskriptet er glimrende, produksjonskvaliteten er skyhøy og lydsporet er knallbra. Dog er det litt trist at Hollywood må hente manus fra Hong Kong for å få til noe virkelig bra. Mulig at du synes den var fantastisk, men jeg likte den slettes ikke. Lange filmer som er bra er The Green Mile, Saving Private Ryan og The GBU. Det som er enda mer positivt er at filmen Edward Scissorhands som varer rundt 1,5 timer er minst like bra. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg er det, med tanke på hvor uforståelig det er at noen ikke kan mislike den.I know søten, I'm just pulling your legg.. Men ja, må si meg enig med deg. Tåpelig å ikke like filmer fordi at de er over "det gyldne snitt" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Gjør bøfjerdinga lekser? *fnis* Word from daddy: GJØR DU IKKE LEKSENE DINE, TAR JEG UT INTERNETTET OG TV-EN! I was forced Jeg føler med deg. "Hvis du ikke oppfører deg, tar vi strøm og internett, samt døra di til du begynner å oppføre deg igjen." Etter en uke uten lys, musikk, stillhet eller privatliv, gav jeg opp. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Pleier å si til mamma at jeg begår selvmord hvis jeg ikke får ha på musikk når jeg gjør lekser. Hun bryr seg ikke, men det gjør ikke jeg heller =D Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 skjer lite her ass!!!! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 skjer lite her ass!!!! Bra at du bidrar med slike konstruktive innlegg da =D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Lurer på om jeg skal kjøpe meg nytt stativ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Pleier å si til mamma at jeg begår selvmord hvis jeg ikke får ha på musikk når jeg gjør lekser. Hun bryr seg ikke, men det gjør ikke jeg heller =D OJ! Så kul du er! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Pleier å si til mamma at jeg begår selvmord hvis jeg ikke får ha på musikk når jeg gjør lekser. Hun bryr seg ikke, men det gjør ikke jeg heller =D Snill behandling av mennsket som har vært med å bringe deg til live må jeg si.. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Pleier å si til mamma at jeg begår selvmord hvis jeg ikke får ha på musikk når jeg gjør lekser. Hun bryr seg ikke, men det gjør ikke jeg heller =D Snill behandling av mennsket som har vært med å bringe deg til live må jeg si.. Hva er det jeg gjør som er så snilt da? Pleier å si til mamma at jeg begår selvmord hvis jeg ikke får ha på musikk når jeg gjør lekser. Hun bryr seg ikke, men det gjør ikke jeg heller =D OJ! Så kul du er! Hva er det med folk i dag? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Hva er det jeg gjør som er så snilt da? Burde vært et sarkasme/ironikurs for folk. Er ikke så vanskelig å fatte litt ironi over internett, spesielt ikke i denne saken. Det er ingenitng med folk. Ser bare ikke poenget med å bruke selvmord som en trussel for at du ikke får høre på musikk. Det er ikke så ille vel? Bruk headsett, så kompanserer dere. Endret 30. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg