L4r5 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg ble tatt av sivilen midt på natta forrige Torsdag. Tok i mot bota på 5000 og tenkte "oh well, shit happens".Idag kommer det jaggu meg brev, med enda en bot. Fra snittmålingsbokser, strekket rett før der sivilen tok meg. Og 93 i 80-sona er klart må straffes med 2600kr. Kan du virkelig straffes to ganger for samme forhold? Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg ble tatt av sivilen midt på natta forrige Torsdag. Tok i mot bota på 5000 og tenkte "oh well, shit happens".Idag kommer det jaggu meg brev, med enda en bot. Fra snittmålingsbokser, strekket rett før der sivilen tok meg. Og 93 i 80-sona er klart må straffes med 2600kr. Kan du virkelig straffes to ganger for samme forhold? Nei, tenkte samme tanken. Men, iom at snittboksene står i telemark, og den målingen er over før sivilen begynte å måle meg i Agder, antar jeg at det regnes som to separate forhold. Dessverre. Om noen vet bedre, si gjerne fra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) ;( bygdefolk er bajs "!!!!!!!! Ja den var nå saklig... Men takk for tittelen som en bajs. Ja tro det eller ei, men vi har internett på bøgda! Endret 16. oktober 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 bygdefolk er bajs Bygdefolk er overmennesker i forhold til byfolk. Aldri møtt så mange hovne uoppdragne mennesker som de to åra jeg bodde i oslo. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Nei, tenkte samme tanken. Men, iom at snittboksene står i telemark, og den målingen er over før sivilen begynte å måle meg i Agder, antar jeg at det regnes som to separate forhold. Dessverre. Om noen vet bedre, si gjerne fra.Hmm... Du har nok rett. Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 de i folldal er i alle fall drittsekker.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Snakk om generalisering.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 bygdefolk er bajs Bygdefolk er overmennesker i forhold til byfolk. Aldri møtt så mange hovne uoppdragne mennesker som de to åra jeg bodde i oslo. Desverre altfor mange drittsekker her i Oslo. Det skjer flere ganger hver dag, at jeg blir flau over mine medmennesker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Drittsekker finnes det over alt. Både i byen og på landet. Mange opplever kanskje at Oslo har flere drittsekker men, så er det Norges desidert største by også da. Jeg kan forøvrig bekrefte at det mangler ikke på drittsekker her i Bergen heller. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Til de av dere som lurer på hvor mange julebrus av Hamar jeg drakk i vinter i år/fjor. 87 - Alle korker et telt opp, prøver å slå det i år/neste år. EDIT: Har hatt årets første, men har ikke korken EDIT 2: Skriveleif. Endret 16. oktober 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Fått kjøpt deg spill ennå, Sjur? Blir pytt i panne med pølsebiter til middag idag. Tenkte egentlig å ta meg en tur uti skauen idag, men tror jeg driter i det. Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 jeg drakk min første julebrus istad Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg drikker Jack Daniels Silver Select. =) Skal vel prøve å feire littegranne at jeg gjordet det såpass bra på fagprøven min. Problemet mitt er at jeg aldri klarer å feire meg selv slik eller ta meg en smule selvhøytidlig. Selv ikke på bursdagene mine liker jeg noe særlig oppmerksom. I dag er det sånn at jeg synes at karakteren smaker litt bittert, ettersom jeg mener at jeg ikke hadde gjort meg fortjent til den med tanke på hva jeg hadde gjort feil og ikke klarte å svare på Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Fått kjøpt deg spill ennå, Sjur? Blir pytt i panne med pølsebiter til middag idag. Tenkte egentlig å ta meg en tur uti skauen idag, men tror jeg driter i det. Dessverre, mangler pengene Drittsekker finnes det over alt. Både i byen og på landet. Mange opplever kanskje at Oslo har flere drittsekker men, så er det Norges desidert største by også da. Jeg kan forøvrig bekrefte at det mangler ikke på drittsekker her i Bergen heller. De mangler heller ikke i Trøndelag. Alt for mange av dem -_- Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 God kveld, medsøstre. Deilig med helg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 For min del er denne helga oppskrytt. Hvor er knappen for å spole frem til Mandag? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hva i HELVETTE er det som får deg til å si at helga er oppskrytt :| ? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Han har vel sine grunner. Jeg for min del priser meg lykkelig. Jeg er deilig sliten, har huset for meg selv sammen med hund1 og lager pizza. God start. Veldig god start. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) God kveld, medsøstre. Deilig med helg? Utrolig deilig med helg! Hva synes de så selv? (Edit: ble vel besvart i posten over). Endret 16. oktober 2009 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Jepp, helgen skal bli bra for en gangs skyld Må jobbe da riktignok, det kunne jeg blitt spart for Endret 16. oktober 2009 av multisync Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg