Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Nei gratulerer med best mulig karakter heter det, Mikkel =) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Nei gratulerer med best mulig karakter heter det, Mikkel =) Gratulerer! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Mest mulig karakter wat Edit: ÅJA D,OH! GRATTIS! Jeg følger ikke med her /helgemodus Endret 16. oktober 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Grattis, Egil! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Da drar jeg til London. Snakkes everyone! Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 huff, endelig ferdig med skolen, blitt kalt lars tangen 200 ganger men jeg er faen meg ikke homo, dette er på grunn av brus søl på en ''kamerat'' sin data. han er potta sur enda jeg fikset datan og den virker. en laptop altså.. kaller meg nerd og sier at tg er for svekklinger og han håper at jeg drikker mine 24 monster på en gang og ''dør'' skulle ønske de 5000 som er på tg hadde sagt imot... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Just ignore it and life goes on. =) Takker btw for gratulasjoner som jeg hinta sterkt fram til. Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 ;( bygdefolk er bajs "!!!!!!!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Gratulerer med bestått fagprøve, Egil! Jeg besto ikke! Verken fagprøven eller det å holde meg våken Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg ble tatt av sivilen midt på natta forrige Torsdag. Tok i mot bota på 5000 og tenkte "oh well, shit happens". Idag kommer det jaggu meg brev, med enda en bot. Fra snittmålingsbokser, strekket rett før der sivilen tok meg. Og 93 i 80-sona er klart må straffes med 2600kr. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Rod Stewart på South Park er dritbra. ^^ @ TV 2 Zebra Edit: og nå kom Gud også.. Endret 16. oktober 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ouch, den suger balle :/ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Og 93 i 80-sona er klart må straffes med 2600kr. Den er sur. Ikke kjørte du himla fort heller. 13km over i 80sona ekke stort. Selv ligger jeg stort sett i pluss/minus 100km/t på 80-veier så lenge det er forhold til det. Har heldigvis aldri fått noen form for bot. Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Og 93 i 80-sona er klart må straffes med 2600kr. Den er sur. Ikke kjørte du himla fort heller. 13km over i 80sona ekke stort. Selv ligger jeg stort sett i pluss/minus 100km/t på 80-veier så lenge det er forhold til det. Har heldigvis aldri fått noen form for bot. Det var bokssnittet. Når sivilen tok meg rett etterpå fikk jeg for 104. Ca det jeg ligger i på fine veier. Jeg pleier være veldig obs på sivilen, de har jo visse kjennetegn. Men denne natta ble jeg lurt, da de kom i ræva på meg trodde jeg det var en jeg nettopp hadde kjørt forbi, men han hadde kjørt av en avkjørsel hvor sivilen hadde kjørt på samtidig. Som jeg sa til dem, når jeg er alene om veien kjører jeg mer etter forhold enn fartsgrensene. De var enige og mente det kunne likegjerne være dem selv, men siden de var på jobb måtte de ta meg. Fikk forsikring om at de ikke skulle følge meg videre da, indirekte tillatelse til å holde farten oppe resten av veien hjem Jeg kjører noen 10-tusen i året, så det er uungåelig å bli tatt en gang iblandt, men jeg føler meg likevel uforholdsvis uheldig. har sikkert sponset staten 30-40.000 i bøter de 7 årene jeg har kjørt bil.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg kjører noen 10-tusen i året, så det er uungåelig å bli tatt en gang iblandt, men jeg føler meg likevel uforholdsvis uheldig. har sikkert sponset staten 30-40.000 i bøter de 7 årene jeg har kjørt bil.. Holy smack, det tilsvarer en god mengde pils ja. Jeg synes ikke 104 på fine veier er ille heller. Var det en 60sone ville jeg nok sett litt annerledes på det, men det er veldig mange 80-veier som fint kunne satt opp fartsgrensen endel. Et godt eksempel er e 134 strekning Drammen - Kongsberg. Nydelig vei, flat og fin med stort sett god sikt. Har vært mange dødsulykker på den strekningen riktignok, men nå som forbikjørsel er gjort ulovlig og de bygger midtrabatt ser jeg ingen grunn til å ikke ligge i mer enn fartsgrensa der. Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Helt enig, begge strekkene jeg ble tatt er jo for det meste utstyrt med midtdeler og bred skulder. Første var E18 i telemark, neste var E18 rett sør for risør.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Helt enig, begge strekkene jeg ble tatt er jo for det meste utstyrt med midtdeler og bred skulder. Slike veier er bygd for hastighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg