Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Akkurat den er med i min, så da ligger jeg veldig godt an :!: En kompis av meg hadde alt veldig bra, både praktisk og teoretisk, men røk på en spørrerunde, så han strøyk. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Seriøst digg å barbere seg igår Kjøpte meg barberhøvel igjen etter lang tid da den gamle plutselig var borte Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ja du må bare tro hvordan det føles for oss som barberer oss annenhver dag. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hater å barbere meg, det er derfor jeg er ubarbert 24/7. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Essa. Det tar jo bare noen få minutter, samt litt småstussing av geiteskjegget. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ja du må bare tro hvordan det føles for oss som barberer oss annenhver dag. Det kommer nok etterhvert Regner med at etter 18 års dagen så tar det fart! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg trimmer det, får holde. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Kjøpte meg barberhøvel igjen etter lang tid da den gamle plutselig var borte Fordelen ved å ikke ha skikkelig sjeggvekst - dere trenger ikke barbere dere ofte. Haka er at "nestensjegg" ser helt jævlig ut. Hoi, da er det bedre å måtte shave daglig. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Kjøpte meg barberhøvel igjen etter lang tid da den gamle plutselig var borte Fordelen ved å ikke ha skikkelig sjeggvekst - dere trenger ikke barbere dere ofte. Haka er at "nestensjegg" ser helt jævlig ut. Hoi, da er det bedre å måtte shave daglig. Enig der Blir feil å si at jeg barberte bort skjegg, er mer ansiktshår i mine øyne Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 gidder ikke å barbere meg mer enn hver 3dje dag sånn når jeg ikke har ferie begynner å bli ganske tett nå da, så ser litt bedre ut enn før om jeg lar det gro. og snakker om det, så trur jeg at jeg skal barbere meg nuh. etterpå blir det shaving på hodet av ei veninne Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg fikk ikke skjegg etter 18-årsdagen min. Jeg koser meg med Aass Julebrus fra glassflaske. Er frista til å si at den er best, selv om jeg ikke har gått inn for å teste så mye. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg fikk ikke skjegg etter 18-årsdagen min. Jeg koser meg med Aass Julebrus fra glassflaske. Er frista til å si at den er best, selv om jeg ikke har gått inn for å teste så mye. Du er jo jente da Så du bør jo være glad for det Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ja du må bare tro hvordan det føles for oss som barberer oss annenhver dag. Det kommer nok etterhvert Regner med at etter 18 års dagen så tar det fart! Ja, pleier å være sånn at dagen du fyller 18 vokser det masse skjegg ut. Merkelig det der Jeg fikk ikke skjegg etter 18-årsdagen min. Jeg koser meg med Aass Julebrus fra glassflaske. Er frista til å si at den er best, selv om jeg ikke har gått inn for å teste så mye. Ikke jeg heller.. Er Aass den brune eller røde? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ja du må bare tro hvordan det føles for oss som barberer oss annenhver dag. Det kommer nok etterhvert Regner med at etter 18 års dagen så tar det fart! Ja, pleier å være sånn at dagen du fyller 18 vokser det masse skjegg ut. Merkelig det der Altså, jeg har erfart tidligere at annen hårvekst tok av rett etter bursdagen min, merkelig nok Er Aass den brune eller røde? Den er rød! Takk og lov! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Enig der Blir feil å si at jeg barberte bort skjegg, er mer ansiktshår i mine øyne Sant. Det greiene der husker jeg var irriterende som faen, enkelt og greit fordi det ser så udelikat ut når det begynner å bli langt. Skjegg er litt annerledes. Når det blir langt er det på en måte bare langt, ikke helt retardert. Jeg koser meg med Aass Julebrus fra glassflaske. Beste julebrusen ever. Hvor fant du den? Hakke sett den enda Endret 16. oktober 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg tar kun skjegget når jeg må. Mulig det ikke er så fordømt pent, men det er da kun familie, venner og kollegaer som ser meg til vanlig uansett. Skal jeg ut, går derimot skjegget. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg koser meg med Aass Julebrus fra glassflaske. Beste julebrusen ever. Hvor fant du den? Hakke sett den enda Kiwi i Rosenkrantz. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg koser meg med Aass Julebrus fra glassflaske. Beste julebrusen ever. Hvor fant du den? Hakke sett den enda Kiwi i Rosenkrantz. Den ved "Olaf Bergers vei" Kult Må få muttern til å kjøpe inn Aass Julebrus Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Kiwi i Rosenkrantz. smud Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Usj! Julebrus er oppskrytt. Brus generelt er oppskrytt. Grønn Farris FTW! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg