Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Våknet først klokka 6, men slumret litt, også var plutselig klokken halv sju, og da hadde jeg 20 min på meg til å rekke bussen, og når jeg hadde spist og kledd på meg hadde jeg 5 minutter på meg til å sykle en strekning som tar minst 7 minutter. :p Så i det jeg kom opp på bussholdeplassen kjørte bussen avgårde.

Den er kjip :p Jaja, sikkert flott med "fri" da :)

Ja, er slækt det. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Da går jeg og er så nervøs som jeg ikke har vært på jævlig lenge. Hatt fagprøve denne uka og har akkurat gjort ferdig siste biten og levert til sensorene. Består gjør jeg nok, så jeg aner ikke hva det tærer sånn på. Kanskje fordi Meget Godt Bestått er det jeg higer mest etter :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Dette med "Meget godt" er vel mest en personlig greie. Var iallefall det for meg. Fikk kun bestått da. Irriterer meg at det skal legges så mye vekt på det skriftlige. Hva tar du fagprøve i, Egil?

IKT-Driftsfag.

Det er akkurat en personlig greie for meg også. Blir nærmest skuffa dersom jeg får "bestått", men det tror jeg helst blir kortvarig. :p

Har lagt ned veldig mye tid på oppgaven, men det har faktisk vært morsomt å jobbe med server igjen, så jeg tror ikke jeg skal gå heelt bort fra videreutdanning likevel, slik jeg tenkte tidligere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...