Natrich Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Edit: Hvordan får egentlig folk "forsåvidt" til å bli "forsovet"? "Jeg liker forsovet også..." Det gir jo INGEN mening. XT9 Fixed Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Våknet først klokka 6, men slumret litt, også var plutselig klokken halv sju, og da hadde jeg 20 min på meg til å rekke bussen, og når jeg hadde spist og kledd på meg hadde jeg 5 minutter på meg til å sykle en strekning som tar minst 7 minutter. Så i det jeg kom opp på bussholdeplassen kjørte bussen avgårde. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 huff, ingen ting og gjøre på skola nå.. grunnskole uke og de andre jobber, vi sitter nå en gjeng på 8 stk her som gamer på ipod osv. jeg stjelte til meg en laptop<3 Hva med å ta ansvar for egen læring? I stedet for å sette seg ned å spille mener jeg... Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 huff, ingen ting og gjøre på skola nå.. grunnskole uke og de andre jobber, vi sitter nå en gjeng på 8 stk her som gamer på ipod osv. jeg stjelte til meg en laptop<3 Hva med å ta ansvar for egen læring? I stedet for å sette seg ned å spille mener jeg... It is called 2009 and kids Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 AFEL!, som min kjære mattelærer Hans Christensen ville ropt. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 AFEL!, som min kjære mattelærer Hans Christensen ville ropt. Er det et utbrudd eller en forkortelse? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Våknet først klokka 6, men slumret litt, også var plutselig klokken halv sju, og da hadde jeg 20 min på meg til å rekke bussen, og når jeg hadde spist og kledd på meg hadde jeg 5 minutter på meg til å sykle en strekning som tar minst 7 minutter. Så i det jeg kom opp på bussholdeplassen kjørte bussen avgårde. Den er kjip Jaja, sikkert flott med "fri" da Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Kjempegøy med friøkt... -_- Spesielt når jeg er like sliten som da jeg la meg i går, orker ingenting, og ingen fun folk som har fri heller Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 En eller annen gaylord driver å banker ungen sin på naborommet. Brøling og gråting. Vurderer å stikke bort og slappe vedkommende med kuken Hahaha Han har morsomme tweets Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Nå er jeg sulten igjen Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Nå er jeg sulten igjen Ta deg noe mat Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 AFEL!, som min kjære mattelærer Hans Christensen ville ropt. Er det et utbrudd eller en forkortelse? Som du sikkert så var det snakk om Ansvar For Egen Læring. Lenke til kommentar
Heavy Sandwich Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Nå er jeg sulten igjen Ta deg noe mat Ta deg en bolle! :!: Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) AFEL!, som min kjære mattelærer Hans Christensen ville ropt. Er det et utbrudd eller en forkortelse? Som du sikkert så var det snakk om Ansvar For Egen Læring. Takk. "Du får dra deg selv opp av gjørma" var óg en populær variant før han ble sparket. Endret 16. oktober 2009 av Lemon Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) AFEL!, som min kjære mattelærer Hans Christensen ville ropt. Er det et utbrudd eller en forkortelse? Som du sikkert så var det snakk om Ansvar For Egen Læring. Slutt å vær så smart Jeg har tysk atm, så norsken funker ikke helt Endret 16. oktober 2009 av Natrich Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 IT er det minst brukbare faget på skolen... Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 IT er det minst brukbare faget på skolen... Jaha? Hva er din begrunnelse for det? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Det som er morsomt med IT, eller IKT, er at elevene som regel kan mer en lærerne. Endret 16. oktober 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Nå er jeg sulten igjen Ta deg noe mat Ta deg en bolle! :!: Skal hjem og hente lasagne og brød etterpå Middagsrester er FUCKINGS WIN å eta til lunsj Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 IT består av photoshop og programmering i flash.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg