Datasmurf Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 The Reaping ser ut som en koselig film, til tross for bibeltendensene. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Akkurat det tror jeg ikke at jeg kan diskutere her. Sitter egentlig bare å venter på at straffen skal fullbyrdes. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 The Reaping ser ut som en koselig film, til tross for bibeltendensene. Den overasket meg. Trodde den skulle være BARE møkk, men den var ikke så ille Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 da sitter jeg på klubben, å hører på den dunke musikken som egentlig ikke er vits å ha på Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jaså Lars. Jeg så nettopp traileren. Tenkte å se Zodiac igjen. Den er så kos Nå må jeg se å skaffe meg The Reaping også Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Har ikke fåttt sett Zodiac ennå engang jeg.. Er vel på tide. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Zodiac ble jeg tilbudt og se, men takket pent nei. Jeg takler ikke langtekkelige filmer, med mindre de er ekstremt bra. en perfekt film for meg er rundt 1,5 timer. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Film diskusjon ja....Har dessverre ikke sett noen av de diskuterte filmene Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Zodiac ble jeg tilbudt og se, men takket pent nei. Jeg takler ikke langtekkelige filmer, med mindre de er ekstremt bra. en perfekt film for meg er rundt 1,5 timer. Kan da hende zodiac er ekstremt bra, men det finner du vel aldri ut med den innstillinga der^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Zodiac ble jeg tilbudt og se, men takket pent nei. Jeg takler ikke langtekkelige filmer, med mindre de er ekstremt bra. en perfekt film for meg er rundt 1,5 timer. Stakkars, da går du glipp av mye morro. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Zodiac ble jeg tilbudt og se, men takket pent nei. Jeg takler ikke langtekkelige filmer, med mindre de er ekstremt bra. en perfekt film for meg er rundt 1,5 timer. Stakkars, da går du glipp av mye morro. Går glipp av lite morro. Zodiac ble jeg tilbudt og se, men takket pent nei. Jeg takler ikke langtekkelige filmer, med mindre de er ekstremt bra. en perfekt film for meg er rundt 1,5 timer. Kan da hende zodiac er ekstremt bra, men det finner du vel aldri ut med den innstillinga der^^ Flere jeg kjenner sier den er grei, men ganske langtekkelig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Men det er igjen andre sin mening om en film...så..mao..du går forsatt glipp av mye Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 4 nyanser av brunt, varer vel litt over 3 timer. Komedie. Kjeda meg ikke et øyeblikk Anbefales Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Men det er igjen andre sin mening om en film...så..mao..du går forsatt glipp av mye Ja, men hvis personen(e) som så den har ganske lik smak og like tanker rundt film, bør det ikke være noe problem. Kan ikke huske å ha gått glipp av noe enda pga min (grusomme, i følge dere) filminteresse. Endret 30. januar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Jeg hater, jeg hater ikke, jeg hater, jeg hater ikke, jeg hater, jeg hater ikke, jeg HATER LEKSER! Nå skal jeg være usosial og nerde framfor den deilige og utrolig sexy dataskjermen min!. datamaskiner ehm, min datamaskin, altså. Endret 30. januar 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jippi! Jeg har oppdaget en ny forumfunksjon! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Gjør bøfjerdinga lekser? *fnis* Lars: do tell Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Gjør bøfjerdinga lekser? *fnis* Word from daddy: GJØR DU IKKE LEKSENE DINE, TAR JEG UT INTERNETTET OG TV-EN! I was forced Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ja, men hvis personen(e) som så den har ganske lik smak og like tanker rundt film, bør det ikke være noe problem. Kan ikke huske å ha gått glipp av noe enda pga min (grusomme, i følge dere) filminteresse. Vel, The Departed er over to og en halv time lang. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 I was forced Wøøt.Gammel er du egentlig? Har du hår på brystet enda? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg