j-- Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Noen er som har blitt masert prostaten på? Tja, vil tro l4r5 har prøvd det, etter (den gamle?) signaturen hans å dømme. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Tja, vil tro l4r5 har prøvd det, etter (den gamle?) signaturen hans å dømme.Hvilken signatur?*ta pause fra COD4* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hadde du ikke noe alà "anale gleder for menn"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hva er det du har tatt nå clvn? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hadde du ikke noe alà "anale gleder for menn"?Nope. Det har ikke jeg hatt. Derimot har jeg hatt "Jeg er et monster, jeg er hinsides din diagnose. Og om jeg er hyggelig så er det bare for å få min dose. Skinnet bedrar, lille uskyldige rose." Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Anfall: Min anal er enveiskjørt, og ikke kommer inn andre veien (bortsett fra en meget kjip opplevelse med en stikkpille for fire-fem år siden) L4r5: Ah, sorry, da forveksler jeg deg med en annen bruker på det. Likte den signaturen du postet nå, husker den godt Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Har jeg ikke fått med meg noe nå; må man betale for å kommentere på artiklene til dagbladet? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (bortsett fra en meget kjip opplevelse med en stikkpille for fire-fem år siden) Jada, bare lat som at du ikke likte det, du. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Gud, jeg trenger penger til å kjøpe Brütal Legend. Nettopp spilt demoen, jeg har ikke ord, jeg MÅ ha det spillet! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 wee, hjemme etter å ha møtt en kompis jeg ikke har sett sia mai tider. så inglourious basterd også. ganske fet film spør du meg Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Virket artig det ja, Sjur. Nå får jeg ikke lyd på tven min. Kriiihiise. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Torstein, det slippes i morra, jeg trenger 340 kr nå til å forhåndsbestille det. Hmm, det vil si 4 dager med mat, jeg kan ofre det, rite? Det ser jo awesome ut! In other words, 12 år gammel, afghansk gutt forsvunnet i Steinkjer og jeg får spørsmål om jeg har sett ham, jeg som har høstferie og bare sitter inne og enten sover, lager mat, forumhorer eller spiller et eller annet Riktignok har det vært flere turer ut døra for røykepauser, men ikke noe annet Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Gud, jeg trenger penger til å kjøpe Brütal Legend.Nettopp spilt demoen, jeg har ikke ord, jeg MÅ ha det spillet! Vurderer det selv faktisk Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Slå den. DET ER IKKE ALT SOM LØSES VED BRUK AV VOLD, ODA! Sjur, ja, det tror jeg skal gå bra. Ville kanskje vurdert å kjøpe inn noe havregrøt eller noe sånt da. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ja det er det vel. Forumtreff utelukket for min del hvertfall, om du skal være sånn. Om jeg ikke.... kjøper meg en kikkert. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Kom på forumtreff daaa, jeg lover å ikke slå. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Sorry babeh, må lære meg diverse kampsporter først. Er forresten jævlig teit når jeg har laget brownies, og nå har jeg ikke lyst på i det hele tatt. Endret 15. oktober 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Etter noen shots får Oda en sterk trang til å utøve ekstrem(glad)vold, amiriteorwut =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg