L4r5 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hmm. Lagde meg amerikansk gryte. Den smaker jordbær oO Har du tatt syre eller spist mirakelfrukt? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Eller så er kokkekunskapene dine heller minimale Tviler, etter det jeg har fortstått så er Datasmurf en god kokk Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Men når en får gryterett til å smake jordbær, ja da må noe ha gått galt Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hmmm dette Secret Santa gives a blowjob greia vrika litt spennende. Meen må GI (bæsj i trynet faen meg) 300 spenn til skolen i mårra ellers er det fravær (what the FUCK?!). Ya du hørte riktig, dirkete Gaia- utpresing på elevene. Ska fan mæ dræp dåkk ! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Men når en får gryterett til å smake jordbær, ja da må noe ha gått galt Man har hatt i for mye jordbær? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 oh det ser ut som om jeg faktisk bare trenger å ta ET tog når jeg skal fra kastrup til viborg på søndag :o slipper jeg å bytte mellom 3 tog som jeg gjorde sist Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Får man kjøpt Ben & Jerrys i Norge? Har sett det på 7-eleven Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Men når en får gryterett til å smake jordbær, ja da må noe ha gått galt Man har hatt i for mye jordbær? Eller så har man spist noe rart på forhånd. Som mirakelfrukt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg skylder på at posen var to-tre år gammel og at ferdigstekt kjøttdeig virkelig ikke er the way to go Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Men når en får gryterett til å smake jordbær, ja da må noe ha gått galt Man har hatt i for mye jordbær? Since when begynte man og putte jordbær i amerikansk gryterett? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 du har sikkert bare ødelagt smaksløkene dine Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Men når en får gryterett til å smake jordbær, ja da må noe ha gått galt Man har hatt i for mye jordbær? Since when begynte man og putte jordbær i amerikansk gryterett? Since når man begynte å gjøre ting galt? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg har ikke hatt i jordbær engang Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Kan noen PL0xxxxxxxxx slå meg i hodet hardt? HVORFOR kan noen av oss (les: meg) aldri lære at skippertaksmetoden bare virker forlokkende så lenge man utsetter ting og ikke faktisk må GJØRE dem? Endret 14. oktober 2009 av Lemon Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Kan noen PL0xxxxxxxxx slå meg i hodet hardt? Må jeg? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Kan noen PL0xxxxxxxxx slå meg i hodet hardt? HVORFOR kan noen av oss (les: meg) aldri lære at skippertaksmetoden bare virker forlokkende så lenge man utsetter ting og ikke faktisk må GJØRE dem? Kjære vene, vi er prikk like når det gjelder dette. Jeg er dessverre en stor tilhenger av skippertaksmetoden, og det har gang på gang vist seg at det er totalt uintelligent gjort og straffes gang etter gang. JA. GANG etter GANG. Mhm. Faktisk. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ja, Natrich. Ordre. Takk, Prophet. Jeg elsker egentlig skippertaksmetoden. Jeg bare glemmer at jeg faktisk har behov for søvn. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 *slå Oda i hodet hardt* Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 *finne fram slegge og slå Oda i hodet* Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Takk, Prophet. Jeg elsker egentlig skippertaksmetoden. Jeg bare glemmer at jeg faktisk har behov for søvn. Dette minner meg om en samtale vi hadde når vi begge døgnet i mai, tror jeg. Snakka om hvor irriterende det var å få ikke få søvn når man virkelig trengte det. Hadde eksamen samme dag. ... hø.. hø. Ja, husker slikt. Random. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg