Herr Brun Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hjemmehhhhhh! Måtte jobbe litt over en time ekstra. I morgen blir det jobb 08-18. God damn, for en maskin jeg er. Hvor jobber du? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Fredrik jobber vel fremdeles på Prix tror jeg Lenke til kommentar
GeO Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Drikker ikke kaffe, jeg. Er bare 15 da. Kanskje jeg liker det når jeg blir eldre... Det kommer med alderdommen ^^ Neh...hold dere bare unna kaffe, er avhengighetskapende,et av de få lovlige rusmiddlene i Norge. FREE THC! For meg kom det i løpet av VKII, og nå etter at jeg begynte å studere har det blitt mer og mer. Fra seks-syvtiden om kvelden prøver jeg å holde meg til te, men om morgenen er jeg helt avhengig av en kopp nypresset Coop Luxury Presskannekaffe. Herre, så bra den kaffen er. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 En kommer liksom ingen vei uten kaffe om morran hvis man først har vendt seg til det. Spessielt en kopp kaffe og en røyk... Det er nesten så jeg tror Sigarettindustrien egentlig er bare en liten drit når en tenker på hvor ondskapsfull kaffeindustrien er...en må jo ha en røyk sammen med kaffen! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Neh...hold dere bare unna kaffe, er avhengighetskapende,et av de få lovlige rusmiddlene i Norge.FREE THC! Forlite kaffe på for lang tid gjør deg til en tankeløs zombie :wee; Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Håper da ikke det, men vet aldri. Jeg begynner jo stadig vekk å blø fra rundt om på kroppen, helt uten videre. Ser ikke bra ut for t-skjortene og boxerene mine Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det er jeg fra før av så det går greit... Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Håper da ikke det, men vet aldri.Jeg begynner jo stadig vekk å blø fra rundt om på kroppen, helt uten videre. Ser ikke bra ut for t-skjortene og boxerene mine Har du vært hos legen? Det høres jo ikke bra ut Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Fredrik jobber vel fremdeles på Prix tror jeg Ya man! Jeg er gul. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Nei, liker ikke leger. Mamma og pappa er, og det har lært meg til å ikke stole på noen av de banna kvakksalverne. Eller, jeg klarer ikke å gå til legen. Selv om jeg vet jeg burde. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Sjekk nicket til KexxY da.. Det var det rimet jeg fant opp! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 lawl: So I Guess I Got Kicked Off Another My Little Pony Forum Stalin på My little pony som han postet i tråden: Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Errr.. Vet du hvor de kuttene kommer fra datasmurf? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Fredrik jobber vel fremdeles på Prix tror jeg fredrik er hawt i prixklærene sine Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ingen vits i å pisse i motvind.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 lawl:So I Guess I Got Kicked Off Another My Little Pony Forum Stalin på My little pony som han postet i tråden: Jeg innrømmer det... Jeg lo. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Nei, liker ikke leger.Mamma og pappa er, og det har lært meg til å ikke stole på noen av de banna kvakksalverne. Eller, jeg klarer ikke å gå til legen. Selv om jeg vet jeg burde. Hvis foreldrene dine er leger, kan du vel vise dem det, og spørre hva det skyldes. Personlig hadde jeg blitt bekymret om jeg begynte å blø på kroppen sånn uten videre Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Mhh... god morgen folkens. Etter en lang dag med jobb og hospitering på VGS, fant mrbjoern plutselig ut at han har en innlevering om ett forfatterskap til fredag. Greit nok, om bare laptopen min virket, så jeg fikk gjort meg ferdig >< Nå er laptopen ødelagt, og innleveringen ligger så klart på den... Jaja, ellers er det bare en prøve i morgen, og en prøve på fredag, og utedag siste halvparten av dagen på fredag. Hurra for skøyter >< Men, jah... Jeg får kose meg med innleveringen min jeg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg