Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 vil det si att Rebecca er en Epleku?Nei, Eplefe. nå forvirrer du meg Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Fe = fairy. Ikke fe = cow, goat and all of the other smelly animals. :-| Joda. Det står jo storfe på pølsepakker og sånn. Jeg vill ikke spise fairies. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Fe = fairy. Ikke fe = cow, goat and all of the other smelly animals. :-| Joda. Det står jo storfe på pølsepakker og sånn. Jeg vill ikke spise fairies. Det er to forskjellige typer feer. Oo Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 vil det si att Rebecca er en Epleku?Nei, Eplefe. nå forvirrer du meg Dakar. Det er ikke lett å følge et geni sin tankegang. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Fe = fairy. Ikke fe = cow, goat and all of the other smelly animals. :-| 2 ( fam.) dumrian; tosk: ditt fe! http://www.ordnett.no/ordbok.html?search=f...publications=23 Tihi. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Dakar. Det er ikke lett å følge et geni sin tankegang. jeg er syk og har en unskyldning... og du er teit Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Diettführer, hva noterer du pils som? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Man har jo fjørfe, og småfe også Fe betyr dyr eller husdyr ^^ Jeg har alltid tenkt på eplefe som ett epledyr, eller kanskje heller en epleku ja Endret 8. januar 2008 av Snobjorn Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er to forskjellige typer feer. Oo Ja. Storfe og småfe. eller.. 3, faktisk. Det fins eplefe også. Dakar. Det er ikke lett å følge et geni sin tankegang. jeg er syk og har en unskyldning... og du er teit Nå begynner jeg å bli lei av personangrep! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg og. JEg er en fe som i "fantasivesenet", ikke som i noen ku, geit, sau, hest, jeg driter i hva faen man vil kalle det, jeg er en FE. Sånne små blomsterfolk. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Diettführer, hva noterer du pils som? Jasså? To flasker Jenkem? *notert* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Nå begynner jeg å bli lei av personangrep! jeg har ikke vært så ille i dag vell? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg og. JEg er en fe som i "fantasivesenet", ikke som i noen ku, geit, sau, hest, jeg driter i hva faen man vil kalle det, jeg er en FE. Sånne små blomsterfolk. Jeg trodde du var sånn.. minst 150 cm høy. Nå begynner jeg å bli lei av personangrep! jeg har ikke vært så ille i dag vell? Er ikke bare deg i denne verden, da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg og. JEg er en fe som i "fantasivesenet", ikke som i noen ku, geit, sau, hest, jeg driter i hva faen man vil kalle det, jeg er en FE. Sånne små blomsterfolk. Jeg trodde du var sånn.. minst 150 cm høy. Jeg er 1650mm, siden du absolutt må vite. Men det har ingenting med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg og. JEg er en fe som i "fantasivesenet", ikke som i noen ku, geit, sau, hest, jeg driter i hva faen man vil kalle det, jeg er en FE. Sånne små blomsterfolk. En koselig fe? Som sprer masse hygge og magi? Du stjeler vel ikke tenner? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg og. JEg er en fe som i "fantasivesenet", ikke som i noen ku, geit, sau, hest, jeg driter i hva faen man vil kalle det, jeg er en FE. Sånne små blomsterfolk. Pics? Jeg tror ikke på feer nemlig. Basta! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg er 1650mm, siden du absolutt må vite. Men det har ingenting med saken å gjøre. Men nå sa du jo at du er et lite blomstermenneske!! Og jeg har aldri sett en så stor blomst! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Men tenker du og snakker du nynorsk da? Eller er du 100% bokmål bortsett fra i norsktimene, hvor du blir undervist i nynorsk? Vell, dialekten min ligner nok mer på nynorsk enn bokmål, lokalaviser er jo også på nynorsk og alle lærerne bruker nynorsk. Likevel føler jeg det mer naturlig å skrive og bruke bokmål siden det blir brukt overalt ellers som f.eks på TV og nette. Jeg tenkte å begynne å skrive nynorsk på forumet. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=890855 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Var bare en flaske, og den er ikke tatt enda. Står og venter på at jeg skal bli ferdig med saften Litt skremmende. Sitter og laster opp bilder fra Storåsfestivalen 2004 og 2005 til Facebook og er ikke helt med i denne verden, så tar jeg en slurk av saftflaska mi og får totalt sjokk fordi colaen min smaker saft. Går ikke opp for meg før etter en stund med titting på innholdet i flaska at det er saft jeg drikker og ikke cola Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er ikke bare deg i denne verden, da. ALLE ANDRE HER I VERDEN, VÆR SNILL MED KIBS!!!! sorry caps... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg