Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Samma det b-real fikk julekataloger i posten i September så det er old news at jula er her (yeh right) :p
Får ikke spam i min IRL postkasse så det vet jeg ingenting om.

Hvor blir det av julespam på epost egentlig? Hvorfor har ikke disse spam-idiotene forstått at det er mye å tjene på sesong-spam?

JEG BESTEMMER OVER MEG SELV, TENK! Fikk egentlig lyst på is eller noe istedenfor. Hm. Tror det er fordi jeg ikke har snusa på over 1 dag eller no. :p
Gå å sett deg i et hjørne og gi labb! *skulepå*
Lenke til kommentar
Nå minner du meg om en gjeng somaliere jeg jobbet med for et par år siden. De hadde problemer med å si B, og det førte til litt forvirring, som da de spurte om jeg hadde baller. "JA, jeg har baller" sa jeg, og ble nesten litt irritert.

"Kan jeg få noen?"?

"Skal du ha ballene mine?"

"Ja, må ha på trucken?"

"Trucken? Snakker du om paller?"

"Ja! Paller! Det jeg sa."

-_-

Å fyy faennnnh :!:

Lenke til kommentar

Mark Knopfler

Mark Knopfler is a British guitarist, songwriter, record producer and film score composer and he is maybe one of the most respected fingerstyle guitar players all over the world. The popular music magazine Rolling Stone ranked him as #27 on their list of "100 Greatest Guitarists of All Time.” He also became an Officer of the Order of the British Empire, for his work with music.

Mark Knopfler has worked with musicals like Bob Dylan, Eric Clapton and Chet Atkins. Mark Knopfler is best known as the lead guitarist and vocalist and songwriter for the British rock band Dire Straits. They gave out 12 albums and 21 singles before they quitted in 1995. After that Mark Knopfler started making songs on his one, he first gave out the album Golden Heart in 1996 and after that he gave out 7 albums more. Mark is still making music, and he recently gave out the album Get lucky.

Mark Knopfler was born 12 august 1949 in the capital of Scotland, Glasgow. Mark’s dad was a Jewish architect and because of problems in his homeland in Hungary he had to escape. In England he met an English woman, and they got married and they settled down in Glasgow. They got two kids, Mark and his brother David who also is a musician. On the 13 Of June Mark Knopfler comes to Norway to hold a concert, on the festival Norwegian Wood.

Noen som gidder å lese gjennom? Alle tilbakemeldinger er til nytte :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...