kanin333 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg bare skriver sån som barne skole barn skriver. Søsteren min skriver sån her, og det er lit plagsomt noen ganger. Tenkte jeg skule bli plagsom selv og. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Din søster vare dom asss Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hmmm, bare den blir litt kaldere så skal det nok ned ja ! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Pappa har anskaffet seg en kasse for meg av den julebrusen Capt'n har Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Gled deg Capt'n I will indeed Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Faen, nå er det like før jeg stikker bort på butikken selv. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Men i herregud da...jula begynt allerede i butikkene? Kommer faen meg ikke til å være levelig framover i det hele tatt jo. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Muohaha Det er verdt det ! Og det mener jeg rett fra hjertet, bare det og ha muligheten til og LUKTE på røykskyen av den himmelske lukten som kommer når du åpner en fersk iskald julebrus... Oh my lord there's nothing like it ! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Faen, nå er det like før jeg stikker bort på butikken selv. VIK DIN SYNDER! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Wheelman, can you read me? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Du MÅ Ikke spise gris! Endret 14. oktober 2009 av KVTL Husk reglene for språk. Kun norsk og engelsk.. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Samma det b-real fikk julekataloger i posten i September så det er old news at jula er her (yeh right) Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) VIK DIN SYNDER! JEG BESTEMMER OVER MEG SELV, TENK! Fikk egentlig lyst på is eller noe istedenfor. Hm. Tror det er fordi jeg ikke har snusa på over 1 dag eller no. Quakecry: Nå minner du meg om en gjeng somaliere jeg jobbet med for et par år siden. De hadde problemer med å si B, og det førte til litt forvirring, som da de spurte om jeg hadde baller. "JA, jeg har baller" sa jeg, og ble nesten litt irritert. "Kan jeg få noen?"? "Skal du ha ballene mine?" "Ja, må ha på trucken?" "Trucken? Snakker du om paller?" "Ja! Paller! Det jeg sa." -_- Endret 14. oktober 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Men i herregud da...jula begynt allerede i butikkene? Kommer faen meg ikke til å være levelig framover i det hele tatt jo. Er litt enig i grunn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Faen, nå er det like før jeg stikker bort på butikken selv. Ditto, men jeg skal ha batterier, oppvasktbørste, brød og melk Jeg har brus, dvs. Coca-Cola, Fanta Lemon og First Price brus med appelsinsmak (som smaker saft) Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jule brus. Nej, nå stikker jeg og mater kaniner og dusjer, og så skal resten av kvelden gå til matte yay Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jule brus. Nej, nå stikker jeg og mater kaniner og dusjer, og så skal resten av kvelden gå til matte yay Jippi. Da har jeg gjort 3 mate opgaver. Også funet ut at jeg skal begyne å skrive uten dobelt konsonant og med ord deling. Dete blir gøy. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 *synge med* "Then rainy days are not so sad"! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg