Liberalistiske Samebror Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Det får være hans mening. Eller mener du at denne såkalte "julebruskongen" har fasiten på hvilken som er best? når det gjelder julebrus, skal jeg stole på en som drikker 705 liter i året eller folk som drikker det fra Oktober-Januar? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hmm det med Hamar var greit og få i trynet, men når han begynte og disse den "spylærveske" julebrusen med terningskast EN...Ja da kokte ddet over rett og slett. Idiot. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Det får være hans mening. Eller mener du at denne såkalte "julebruskongen" har fasiten på hvilken som er best? når det gjelder julebrus, skal jeg stole på en som drikker 705 liter i året eller folk som drikker det fra Oktober-Januar? Der sier du noe ja. Men det er vel ikke nødvendigvis den som drikker mest som vet best? Det ville hvertfall ikke jeg si. Men om Han er mer erfaren en meg i å drikke Julebrus? Joda. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hmm det med Hamar var greit og få i trynet, men når han begynte og disse den "spylærveske" julebrusen med terningskast EN...Ja da kokte ddet over rett og slett. Idiot. den smaker jo vondt, grunnen hvorfor så mange kjøper den er pga at den koster 7 kroner Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hmm det med Hamar var greit og få i trynet, men når han begynte og disse den "spylærveske" julebrusen med terningskast EN...Ja da kokte ddet over rett og slett. Idiot. Det var vel aldri et spørsmål om han var en idiot eller ikke? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ta nå julebrus-diskusjonen i julebrus-tråden, vennligst +1 *sitte og drikke Hansa Julebrus* Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ta nå julebrus-diskusjonen i julebrus-tråden, vennligst Ok, debatten er over for min del, jeg synes at Hamar Julebrus er Bedre en Aass Julebrus. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Åh, få se. Nå skal jeg røyke, så skal jeg dusje, hente sengeklærne og klutene jeg vaske, slenge laken og sånn i tørketrommelen, så skal jeg på butikken og så skal jeg slappe av Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ta nå julebrus-diskusjonen i julebrus-tråden, vennligst Ok, debatten er over for min del, jeg synes at Hamar Julebrus er Bedre en Aass Julebrus. 1+ ! Smakte Aas i fjor og det smakte "BLÆÆÆH"... Hamar er en av de ledende merkene, men ingen ting slår min favoritt som jeg skal på den butikk og kjøpe i mårra Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Dere fortsetter ser jeg Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 til Lars for en hårklipp. Looks gr8 bro. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Ok over på noe annet. Ska me sjååå Hvem har noen gang onanert til bildet av/med Smurf? Endret 14. oktober 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ !!!! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ !!!! du har no ingenting å si mr.kripos xD Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ok over på noe annet. Ska me sjååå Hvem har noen gang onanert til bildet av/med Smurf? Nevar!Og vil aldri gjøre det heller, overlater det til småjentene Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ !!!! du har no ingenting å si mr.kripos xD Hehe Tog du'ann ? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Da har jeg gjort 3 mate opgaver. Også funet ut at jeg skal begyne å skrive uten dobelt konsonant og med ord deling. Dete blir gøy. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Da har jeg gjort 3 mate opgaver. Også funet ut at jeg skal begyne å skrive uten dobelt konsonant og med ord deling. Dete blir gøy.Fortsett med det og jeg sender en frådende, rabiesbefengt moderator etter deg. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jai gleder maii kaninnnnjj Jai har også tenkt skrive med pakistanersteme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg