Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hvor er du fra Sameboe siden du har tilgang på Grans brus? =) Anyways, har gjort et drastisk tiltak i butikken ved og komme over og spontant kjøpe favoritt julebrusen til Nopros. Yuuumy. Noen som kan gi meg en tilbakemeldig på Uncharted eller? Var det en 6'er? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Unable to connect to Spotify. Trying to connect... Rage Er derfor man har all musikken sin liggende lokalt. Og fordi kvalieteten man ønsker ikke finnes som streamingtjeneste Hadde på min gamle pc, men eter at den ble ødelagt forsvant all musikken gitt. Og hvis jeg bruker mer en 1 gb på den pcn her rager jo pappa helt Jeg begynner å like deg Captn Yarrow Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Unable to connect to Spotify. Trying to connect... Rage Er derfor man har all musikken sin liggende lokalt. Og fordi kvalieteten man ønsker ikke finnes som streamingtjeneste Kanin33: Tar du mine i samme slengen? That. Bruker bare spoitfy når alle andre sangene enn DEN ENE sangen ikke suger Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 My friends call me "Captn" Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 uhm, maten var god selv om den var litt små svidd i bunn "/ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hvor er du fra Sameboe siden du har tilgang på Grans brus? =) Anyways, har gjort et drastisk tiltak i butikken ved og komme over og spontant kjøpe favoritt julebrusen til Nopros. Yuuumy. Noen som kan gi meg en tilbakemeldig på Uncharted eller? Var det en 6'er? Jeg befinner meg en plass der Rema1000 holder til Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 mMmm ... Fun Light Lemon + Lime, det eneste som fjerner klorsmaken fra vannet mitt Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hvor er du fra Sameboe siden du har tilgang på Grans brus? =) Anyways, har gjort et drastisk tiltak i butikken ved og komme over og spontant kjøpe favoritt julebrusen til Nopros. Yuuumy. Noen som kan gi meg en tilbakemeldig på Uncharted eller? Var det en 6'er? Jeg befinner meg en plass der Rema1000 holder til Aaah i see Ikke for og skryte men bor bare minutter unna, Grans Bryggeri sååå. Du kan jo tro det sto folk i kø for og jobbe der under arbeids ukene på ungdomskolen, de som fikk jobb hadde tilgang til gratis brus anytime. Anyways, skulle gjerne tatt et bilde av sekspakkningen min med den rare oransje julebrusen til Jonas men min kjære 6 tusen kroners mobil er gjennglemt somewhere så. Men jeg kan kanskje gi en tilbakemeldig til dere uten tilgang til julebrus hvor delicious smak jeg snart skal få gjennomgå Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Anyways, skulle gjerne tatt et bilde av sekspakkningen min med den rare oransje julebrusen til Jonas men min kjære 6 tusen kroners mobil er gjennglemt somewhere så. Men jeg kan kanskje gi en tilbakemeldig til dere uten tilgang til julebrus hvor delicious smak jeg snart skal få gjennomgå Lukten blir borte etter rundt 30 sekunder så sørg for å lukte i starten 100kr til førstemann som skriver en fortelling på 3 sider til meg. Kan den handle om hva som helst? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Smakte en slurk igår på Aass Julebrus fra 2006 igår, den er fortsatt like god Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ifølge Julebrus kongen så er Aas julebrus AKURATT dobbelt så god et år etterpå Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ifølge Julebrus kongen så er Aas julebrus AKURATT dobbelt så god et år etterpå Ja, men den jeg drakk er 3 år gammel, og ble sendt til meg av kongen for et år siden Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Aass julebrus er rødbrus ikke julebrus, dermed basta! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Aass julebrus er rødbrus ikke julebrus, dermed basta! Hamar "Julebrus" er champagnebrus med juleembalasje O_O Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 "Julebruskongen er ikke i tvil om at to år gammel brus smaker bedre enn ny. I dag prøvesmaker han en god gammel årgang Aass Julebrus." Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Aass julebrus er rødbrus ikke julebrus, dermed basta! Hamar "Julebrus" er champagnebrus med juleembalasje O_O Nei, Hamar Julebrus har bedre aroma, fyldighet og lukt. Dog, bare min mening Endret 14. oktober 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Aass julebrus er rødbrus ikke julebrus, dermed basta! Hamar "Julebrus" er champagnebrus med juleembalasje O_O Nei, Hamar Julebrus har bedre aroma, fyldighet og lukt. cirka 00:50 uti filmen og 02:30 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Det får være hans mening. Eller mener du at denne såkalte "julebruskongen" har fasiten på hvilken som er best? Endret 14. oktober 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ta nå julebrus-diskusjonen i julebrus-tråden, vennligst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg