Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Unable to connect to Spotify. Trying to connect...

Rage imotion17.gif

Er derfor man har all musikken sin liggende lokalt. Og fordi kvalieteten man ønsker ikke finnes som streamingtjeneste :wee:

Hadde på min gamle pc, men eter at den ble ødelagt forsvant all musikken gitt. Og hvis jeg bruker mer en 1 gb på den pcn her rager jo pappa helt :(

Jeg begynner å like deg Captn Yarrow :wee:

Lenke til kommentar
Unable to connect to Spotify. Trying to connect...

Rage imotion17.gif

Er derfor man har all musikken sin liggende lokalt. Og fordi kvalieteten man ønsker ikke finnes som streamingtjeneste :wee:

post-38416-1255534178_thumb.png

Kanin33: Tar du mine i samme slengen?

That.

Bruker bare spoitfy når alle andre sangene enn DEN ENE sangen ikke suger

Lenke til kommentar
Hvor er du fra Sameboe siden du har tilgang på Grans brus? =)

Anyways, har gjort et drastisk tiltak i butikken ved og komme over og spontant kjøpe favoritt julebrusen til Nopros. :)

Yuuumy. Noen som kan gi meg en tilbakemeldig på Uncharted eller? Var det en 6'er? :D

Jeg befinner meg en plass der Rema1000 holder til :p

Lenke til kommentar
Hvor er du fra Sameboe siden du har tilgang på Grans brus? =)

Anyways, har gjort et drastisk tiltak i butikken ved og komme over og spontant kjøpe favoritt julebrusen til Nopros. :)

Yuuumy. Noen som kan gi meg en tilbakemeldig på Uncharted eller? Var det en 6'er? :D

Jeg befinner meg en plass der Rema1000 holder til :p

Aaah i see :)

Ikke for og skryte men bor bare minutter unna, Grans Bryggeri sååå. :D Du kan jo tro det sto folk i kø for og jobbe der under arbeids ukene på ungdomskolen, de som fikk jobb hadde tilgang til gratis brus anytime.

Anyways, skulle gjerne tatt et bilde av sekspakkningen min med den rare oransje julebrusen til Jonas men min kjære 6 tusen kroners mobil er gjennglemt somewhere så. Men jeg kan kanskje gi en tilbakemeldig til dere uten tilgang til julebrus hvor delicious smak jeg snart skal få gjennomgå :thumbup:

Lenke til kommentar
Anyways, skulle gjerne tatt et bilde av sekspakkningen min med den rare oransje julebrusen til Jonas men min kjære 6 tusen kroners mobil er gjennglemt somewhere så. Men jeg kan kanskje gi en tilbakemeldig til dere uten tilgang til julebrus hvor delicious smak jeg snart skal få gjennomgå :thumbup:

Lukten blir borte etter rundt 30 sekunder så sørg for å lukte i starten :p

100kr til førstemann som skriver en fortelling på 3 sider til meg.

Kan den handle om hva som helst?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...