Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Go for it lars! lag blogg om det også!
Ikke faen. Jeg tar ikke sjansen. Jeg vil ikke at mine medmennesker skal få lide av et slikt eksperiment. Tenk på stakkars Anfall! Hva galt har hun gjort? Hun fortjener ikke å plutselig måtte sitte med en samboer som bare "må" få med seg tippekampen.

Aaaaaw :love: Ja for du kunne bare prøvd deg!

Beklager, men fotball er ikke mer enn å sparke et rundt objekt rundt på en gressflekk. Jeg sier ikke at jeg ikke har det morsomt, for det er gøy på amatørnivå, sammen med gode venner. Men noe mer enn det.. nei :)

+1

Hvis du noensinne kommer på de tankene om at du skal gjennomføre noe slikt skal du vite at jeg drar sporenstreks til Bergen for å blåse av deg skallen.
På forhånd takk!

En stor takk fra meg og!

Lars er forresten hunkalicious etter turen til frisøren. Enda mer enn vanlig, altså.
Jeg vet :dribble:
Lenke til kommentar
Det her, dere. Det her er screensaver material. Relativt ferskt fra RPP.

http://img245.imageshack.us/img245/5392/larsilicious.jpg

Stalker!

Har forresten en ide om å lage timelapsevideo av meg selv. Fra og med i går så skal jeg ta et bilde hver dag i den stolen og så skal jeg sette det sammen til en video etter et år eller noe. Se hvordan jeg forandrer meg. Kanskje teste ut et par forskjellige skjegg.stielr osv.

God eftermiddag, fellow forumhorer. Har alle hatt en bra dag? Lars er forresten hunkalicious etter turen til frisøren. Enda mer enn vanlig, altså.
Thank you. :blush:
Lenke til kommentar
Lars er forresten hunkalicious etter turen til frisøren. Enda mer enn vanlig, altså.

Jeg også, errm :p

kan små guttevalper i det heletatt være hunkalicious? :---D

Forresten noen som er flinke og kreative grafisk her? Anfall, du sitter ikke på noen egenskaper der? (Sånn siden du var ute etter webdesign for noen dager siden.. :p)

Lenke til kommentar

A hunkalicious man is one who combines the qualities of energy, good looks, charm, wit, sensuousness, gallantry, sweetness, frank masculinity, and an unabashed love for women.

Jaha :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Forresten noen som er flinke og kreative grafisk her? Anfall, du sitter ikke på noen egenskaper der? (Sånn siden du var ute etter webdesign for noen dager siden.. :p)

Egentlig ikke, var litt derfor jg spurte noen andre. Hva tenkte du på? Jeg kan gi deg navnet til ei som jeg gikk i klasse med før, hun var/er dyktig. :p

Lenke til kommentar

A hunkalicious man is one who combines the qualities of energy, good looks, charm, wit, sensuousness, gallantry, sweetness, frank masculinity, and an unabashed love for women.

Vedlagt i dokumentet har jeg uthevet visse aspekter med utsagnet ditt jeg finner vanskelig å knytte til den reelle verden.

Mvh,

Jonas Tard Lindstad

Egentlig ikke, var litt derfor jg spurte noen andre. Hva tenkte du på? Jeg kan gi deg navnet til ei som jeg gikk i klasse med før, hun var/er dyktig. :p

Ah, kjedelig.. Neh, trenger ikke, har et par folk som jeg kan kontakte først. Var vel egentlig snakk om noen her gikk for å være flinke og kreative, og ville tjene et par hundre på kanskje en halvtimes jobb. men da trekker jeg tilbudet, siden ingen har stukket seg ut :p

Endret av clvn
Lenke til kommentar

Vedlagt i dokumentet har jeg uthevet visse aspekter med utsagnet ditt jeg finner vanskelig å knytte til den reelle verden.

Mvh,

Jonas Tard Lindstad

Jasså du vil se manndommen min HÆ? HÆ?!!111

:tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...