Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Go for it lars! lag blogg om det også!
Ikke faen. Jeg tar ikke sjansen. Jeg vil ikke at mine medmennesker skal få lide av et slikt eksperiment. Tenk på stakkars Anfall! Hva galt har hun gjort? Hun fortjener ikke å plutselig måtte sitte med en samboer som bare "må" få med seg tippekampen.

Hvis du noensinne kommer på de tankene om at du skal gjennomføre noe slikt skal du vite at jeg drar sporenstreks til Bergen for å blåse av deg skallen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på om jeg virkelig hadde gått inn for å fake en sterk interresse for fotball og postet "over alt" på fotballdelen, slukt alt av stoff om fotball i et år, hadde jeg da etter det året kanskje fått en reell interresse for fotball?

*gispe etter luft etter en alt for lang setning*

Det er hvertfall en skremmende tanke.

Det er en FANTASTISK tanke. :love:

Secret Santa 2009

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Mikkel, vi to drar til Bergen for å avlive Lars hvis han noensinne skulle gjøre noe utav den tanken.

For å spare vårt eget sinn, forumets velvære og Anfall.

Lenke til kommentar
Jeg synes at Lars skal prøve det, fotball er jo faktisk litt morro (A)

Hva? :realmad:

Beklager, men fotball er ikke mer enn å sparke et rundt objekt rundt på en gressflekk. Jeg sier ikke at jeg ikke har det morsomt, for det er gøy på amatørnivå, sammen med gode venner. Men noe mer enn det.. nei :)

Lenke til kommentar
Jeg synes at Lars skal prøve det, fotball er jo faktisk litt morro (A)

Hva? :realmad:

Beklager, men fotball er ikke mer enn å sparke et rundt objekt rundt på en gressflekk. Jeg sier ikke at jeg ikke har det morsomt, for det er gøy på amatørnivå, sammen med gode venner. Men noe mer enn det.. nei :)

Helt enig, med Jonas her. :)

Lenke til kommentar
Livet er så mye herligere for fotballelskere :love:
Deg om det.

Hvis du noensinne kommer på de tankene om at du skal gjennomføre noe slikt skal du vite at jeg drar sporenstreks til Bergen for å blåse av deg skallen.
På forhånd takk!

Det er en FORFERDELIG tanke. :sick:
:dremel:

Jeg synes at Lars ikke bør prøve det, fotball er jo faktisk ikke morro (A)
:dremel:

Nå må dere si "gratulerer med dagen" til meg ^^
Gratulerer med dagen.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...