Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Her på nordmøre er det pisskaldt. Sjekka ikke gradstokken når jeg dro i morges, men heldigvis helt tørt på veien.

I går da jeg kjørte på "jobb" så oppdaga jeg plutselig at jeg ikke hadde hatt feste gjennom to rundkjøringer og spant fortsatt. Litt action må det jo være.

Lenke til kommentar
Tror vi ligger på pluss her i Sarpsborg, enn ikke så mye. Bestemte meg for å skulke to timer fysikk, så jeg heller kan kode litt :wee:

Jeg hater deg. Jeg kom til gymtimen for å si ifra at jeg har søkt fritak. Så jeg fikk beskjed om å gjøre som jeg ville. Problemet er jo at jeg ikke har med meg laptopen, klasserommet er låst og det er INGENTING å gjøre. Hurra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg sitter på jobb..

Det er kjedelig.

Må huske å ringe legen i dag, og se om jeg får hentet de to pakkene som ligger å venter på meg på postkontoret..

Lenke til kommentar
Tror vi ligger på pluss her i Sarpsborg, enn ikke så mye. Bestemte meg for å skulke to timer fysikk, så jeg heller kan kode litt :wee:

Jeg hater deg. Jeg kom til gymtimen for å si ifra at jeg har søkt fritak. Så jeg fikk beskjed om å gjøre som jeg ville. Problemet er jo at jeg ikke har med meg laptopen, klasserommet er låst og det er INGENTING å gjøre. Hurra.

Hahah, videregående... :D

<3 nøkkelkort <3

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...