Datasmurf Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Da jeg var 4-5, spilte jeg gode, gamle spill som Cosmo's Cosmic Adventure, Commander Keen og Animated Quest Samt Crystal Caves, Harry's Haunted House, Jill of the Jungle og Xargon Så hadde bestekompisen min Amiga og der spilte vi Superfrog og Golden Axe når været var for ille til å være ute og leke alt for lenge i Vel, vi ville være ute, men foreldrene våre mente det var bedre at vi var inne og lekte eller spilte noe enn å være ute i stormen for da kunne vi bli syke. Ah, barndom <3 Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Barndomen <3 Du vei ikkje kva du har, før det over =/ miss the good times Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Indeed. Som jeg pleier å si; "Grønn var min barndoms salat, nå er den brun og råtten." Men jeg lurer litt på om jeg skal prøve å legge meg tidlig (ikke at jeg er trett, men har ikke noe annet å ta meg til) for så å komme meg opp og ha en hel dag å ikke gjøre noen ting på. Håper på å få stipend i morgen så jeg kan kjøpe meg et brød, en pakke AAA-batterier, en ny oppvaskbørste og se om jeg ikke finner noe laktoseredusert melk til potetmosen jeg hadde planlagt å ha til middag i dag. Lov å håpe at jeg finner noe billig hermetikk også. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Indeed.Som jeg pleier å si; "Grønn var min barndoms salat, nå er den brun og råtten." Men jeg lurer litt på om jeg skal prøve å legge meg tidlig (ikke at jeg er trett, men har ikke noe annet å ta meg til) for så å komme meg opp og ha en hel dag å ikke gjøre noen ting på. Håper på å få stipend i morgen så jeg kan kjøpe meg et brød, en pakke AAA-batterier, en ny oppvaskbørste og se om jeg ikke finner noe laktoseredusert melk til potetmosen jeg hadde planlagt å ha til middag i dag. Lov å håpe at jeg finner noe billig hermetikk også. Stipend kommer da alltid den 15. så skal nok komme imorgen ja Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ja, hvis du tenker det som teknisk sett er i morgen. Tenker du på det som er i morra for flesteparten, er det mulig det ikke kommer før overimorgen. Selv om det ofte kommer 14. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg er vant med at det kommer i dag, men når jeg trenger pengene mest, kommer de den 15. Oh well, jeg mumser dinosaurus-kjeks i mens Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Av en eller annen grunn så er det ofte sånn, ja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Det er frustrerende. Nesten like frustrerende som at Aquarius ikke selges i Norge lenger. Lurer på om jeg kan få pappa til å kjøpe med en 8-pack fra Spania. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 en pakke AAA-batterierDet skal ikke mange pakkene med batterier til før man har tjent inn fire oppladbare batterier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Det er frustrerende. Nesten like frustrerende som at Aquarius ikke selges i Norge lenger.Lurer på om jeg kan få pappa til å kjøpe med en 8-pack fra Spania. Drakk masse Aquarius når jeg var i Japan. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 en pakke AAA-batterierDet skal ikke mange pakkene med batterier til før man har tjent inn fire oppladbare batterier. Sant, men det er lengre til Biltema enn til Bunnpris og jeg er latere om høsten enn om sommeren. I alle fall så lenge jeg ikke eier varme klær. Det er frustrerende. Nesten like frustrerende som at Aquarius ikke selges i Norge lenger.Lurer på om jeg kan få pappa til å kjøpe med en 8-pack fra Spania. Drakk masse Aquarius når jeg var i Japan. Drakk masse Aquarius når jeg var i Spania. Og det ølet du kjøpte til meg. Cannabeer eller hva det het Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Noen som vet hvor jeg kan finne enten en mp3 eller en bedre youtube video av denne låta? Se filmen hos Youtube Haha elsker disse gutta Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Dilemma. Skal jeg lese eller se Tintin eller Mummitrollet? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Noen som vet hvor jeg kan finne enten en mp3 eller en bedre youtube video av denne låta? [y outube]owyVHG80X7Q[/youtub e] Haha elsker disse gutta Samberg er rå. Har du sett Hot Rod? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Dilemma.Skal jeg lese eller se Tintin eller Mummitrollet? Av de to ville jeg valgt Dexter Edit: God natt! Endret 14. oktober 2009 av clvn Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Noen som vet hvor jeg kan finne enten en mp3 eller en bedre youtube video av denne låta? [y outube]owyVHG80X7Q[/youtub e] Haha elsker disse gutta Samberg er rå. Har du sett Hot Rod? Ja, men tenkte ikke på at det var samme person da jeg så den. Kanskje jeg må se den igjen snart.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Sove/ikke sove? Meh. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jonas, jeg klarte aldri helt å like Dexter, så det står fortsatt mellom Tintin og Mummi, men tror jeg går for Mummi, nå har jeg snart tatt alle achievementene jeg klarer på The Beatles: Rock Band, så da gidder jeg ikke se Tintin, da vil jeg bare ligge å lese. Ida, sove. Det er lurt, juuhuu! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg kom aldri så langt som til å sove / lese Jeg husker ikke hva jeg har gjort den siste timen engang :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg