L4r5 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Min første VHS var en som vi fikk sammen med spilleren. Den hadde diverse WB-tegnefilmer på seg. Blant annet Tom og Jerry og en med Bugs Bunny der han er på et slott og det kommer et monster. Det monsteret var skummelt. Etterhvert så tok vi opp Mesterdetektiven Kalle Blomkvist etter tegnefilmene. Den VHS-en ble sett i stykker. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 trur den første VHS som jeg fikk var en Wile E. Coyote and Road Runner som jeg og en kompis så på alt for mye når vi var mindre HVER gang han var her måtte vi se på den. haha. trur mamma blei gal Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg så i stykker Jungelboken og alle Kaptein Sabeltannfilmene, jeg. Jungelboken ble bare til flimmer og Kaptein Sabeltann-filmene hadde ikke lyd og fikk veldig dårlig bildekvalitet etterhvert. Jeg slutta jo ikke se på de bare fordi lyden ble borte. Replikkene kunne jeg utenat. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Min første var om et helikopter bugga/buggy ettellerannet. kødda, mente pippa. Endret 13. oktober 2009 av Tee_c Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg så i stykker Jungelboken og alle Kaptein Sabeltannfilmene, jeg. Jungelboken ble bare til flimmer og Kaptein Sabeltann-filmene hadde ikke lyd og fikk veldig dårlig bildekvalitet etterhvert. Jeg slutta jo ikke se på de bare fordi lyden ble borte. Replikkene kunne jeg utenat. Ahhh... Minnene Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Husker også jeg hadde en VHS med en liten militær-robot som fikk intelligens og stakk av fra hæren i USA og så bodde med en eller annen merkelig fyr, mens hæren prøvde å få tak i den eller noe sånt. Var også noen slemminger i historien tror jeg. Roboten prøvde bl.a. å steke middag men skjønte ikke det at man måtte ta den ut av pappen før man stekte den. Noen som aner hvilken film jeg snakker om? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Når vi er inne på VHS, så er den eldste som jeg kan huske at vi har hatt i heimen, en som det var tatt opp Veslefrikk med Fela på. Etter at Veslefrikk var ferdig så kom det en sær dokumentar av noe slagen, som jeg aldri så ferdig. Samt noe med barne-tv fra tidlig 80-tallet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Husker også jeg hadde en VHS med en liten militær-robot som fikk intelligens og stakk av fra hæren i USA og så bodde med en eller annen merkelig fyr, mens hæren prøvde å få tak i den eller noe sånt. Var også noen slemminger i historien tror jeg. Roboten prøvde bl.a. å steke middag men skjønte ikke det at man måtte ta den ut av pappen før man stekte den. Noen som aner hvilken film jeg snakker om? Har ikke peil, men fikk meg til å tenke på en annen film Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hva er mest forstyrrende for unger... Drømmehagen (Jeg synes det er mentalt forstyrrende) Se filmen hos Youtube Eller de gode gamle Teletubbiene Jeg hater begge Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Husker også jeg hadde en VHS med en liten militær-robot som fikk intelligens og stakk av fra hæren i USA og så bodde med en eller annen merkelig fyr, mens hæren prøvde å få tak i den eller noe sånt. Var også noen slemminger i historien tror jeg. Roboten prøvde bl.a. å steke middag men skjønte ikke det at man måtte ta den ut av pappen før man stekte den. Noen som aner hvilken film jeg snakker om? Møter en ung jente som har type eller noe som hater henne? Så lærer roboten alt på slik 2.min fordi den leser et leksikon hos henne, så flykter de etterhvert. I'm close? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 er det den roboten som snakker om input hele tida? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg har sett i stykker The Jungle Book og Snow White and the Seven Dwarves, men de var piratkopier vi kjøpte på Kypros i '92 Og alle Ole Brumm- og Ducktales-videoene mine, samt et ukjent antall videoer med barne-TV og Muppet Show vi tok opp på slutten av 80-tallet - midten av nittitallet ^^ Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Da jeg var 3-4 år så jeg på Dagsrevyen og løste kryssord med kulepenn. Fredrik og jeg løste ofte kryssord sammen da. Men så ble han brukerombud og ikke jeg, så da falt verden min sammen egentlig. *kremt* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Der har du for å alltid bruke blyanten i kryssordet! Å STRYKE UT ER JUKS! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 http://open.spotify.com/track/5WO8dhtq9LMXAy1eyHUWcY Bompibjørner. Oh yeah. Skal vaske i morra, blir great bare jeg får strøm på ipoden til madammen *tralle litt* Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Og du kan liksom ikke stryke ut når du skriver med penn? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Og du kan liksom ikke stryke ut når du skriver med penn? Tror ikke jeg gidder å svare mer enn akkurat dette på det Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ey, jeg løste også kryssord som fireåring, sammen med bestemor ^^ Husker den tiden, det var da jeg lærte å lese nemlig Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ey, jeg løste også kryssord som fireåring, sammen med bestemor ^^ Husker den tiden, det var da jeg lærte å lese nemlig Haha, gode gamle dager. Lærte å lese og skrive når jeg var rundt 4, installerte og spilte Need for Speed når jeg var 4-5. Brings back the memories! Når jeg kræsja PC-en, så skrev jeg unnskyld-brev til pappa på PC og printa det ut, og la det på bordet. Jeg turte nemlig ikke å si det face-to-face. Haha :!: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Denne dagen har gått fort, men samtidig vært en smule kjedelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg