Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Min første VHS var en som vi fikk sammen med spilleren. Den hadde diverse WB-tegnefilmer på seg. Blant annet Tom og Jerry og en med Bugs Bunny der han er på et slott og det kommer et monster. Det monsteret var skummelt. Etterhvert så tok vi opp Mesterdetektiven Kalle Blomkvist etter tegnefilmene. Den VHS-en ble sett i stykker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg så i stykker Jungelboken og alle Kaptein Sabeltannfilmene, jeg. Jungelboken ble bare til flimmer og Kaptein Sabeltann-filmene hadde ikke lyd og fikk veldig dårlig bildekvalitet etterhvert. Jeg slutta jo ikke se på de bare fordi lyden ble borte. Replikkene kunne jeg utenat. :wee:

Ahhh... Minnene :)

Lenke til kommentar

Husker også jeg hadde en VHS med en liten militær-robot som fikk intelligens og stakk av fra hæren i USA og så bodde med en eller annen merkelig fyr, mens hæren prøvde å få tak i den eller noe sånt. Var også noen slemminger i historien tror jeg. Roboten prøvde bl.a. å steke middag men skjønte ikke det at man måtte ta den ut av pappen før man stekte den. Noen som aner hvilken film jeg snakker om?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Når vi er inne på VHS, så er den eldste som jeg kan huske at vi har hatt i heimen, en som det var tatt opp Veslefrikk med Fela på. Etter at Veslefrikk var ferdig så kom det en sær dokumentar av noe slagen, som jeg aldri så ferdig. Samt noe med barne-tv fra tidlig 80-tallet.

Lenke til kommentar
Husker også jeg hadde en VHS med en liten militær-robot som fikk intelligens og stakk av fra hæren i USA og så bodde med en eller annen merkelig fyr, mens hæren prøvde å få tak i den eller noe sånt. Var også noen slemminger i historien tror jeg. Roboten prøvde bl.a. å steke middag men skjønte ikke det at man måtte ta den ut av pappen før man stekte den. Noen som aner hvilken film jeg snakker om?

Har ikke peil, men fikk meg til å tenke på en annen film :D

46502_3.jpg

Lenke til kommentar

Møter en ung jente som har type eller noe som hater henne?

Så lærer roboten alt på slik 2.min fordi den leser et leksikon hos henne, så flykter de etterhvert. I'm close?

Lenke til kommentar

Jeg har sett i stykker The Jungle Book og Snow White and the Seven Dwarves, men de var piratkopier vi kjøpte på Kypros i '92 :p

Og alle Ole Brumm- og Ducktales-videoene mine, samt et ukjent antall videoer med barne-TV og Muppet Show vi tok opp på slutten av 80-tallet - midten av nittitallet ^^

Lenke til kommentar
Ey, jeg løste også kryssord som fireåring, sammen med bestemor ^^

Husker den tiden, det var da jeg lærte å lese nemlig :D

Haha, gode gamle dager. Lærte å lese og skrive når jeg var rundt 4, installerte og spilte Need for Speed når jeg var 4-5. Brings back the memories!

Når jeg kræsja PC-en, så skrev jeg unnskyld-brev til pappa på PC og printa det ut, og la det på bordet. Jeg turte nemlig ikke å si det face-to-face. Haha :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...