Latias Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Fy f... Tenkte jeg skulle studere neste år, men etter dagens statsbudsjett begynner jeg å tvile. Rødgrønnt Rødgrønt. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 STFU! Du går fortsatt på VGS. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Fy f... Tenkte jeg skulle studere neste år, men etter dagens statsbudsjett begynner jeg å tvile. Rødgrønnt Utlandet? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Det er jo en mulighet, men. Fortsatt kommer jo støtten fra Norge. Da må man isåfall dra et sted det er billigere å bo/studere. Jeg vil til Oslo. Det er der alle vennene mine bor. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 STFU! Du går fortsatt på VGS. FRP vil jo ha lengre skoledager, så jeg hadde også blitt påvirket av en borgerlig regjering. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Billig å bo/studere i Sverige. \o/ Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Jeg sa heller ikke at jeg heller ville hatt borgelig regjering(jeg stemte forsåvidt Høyre, men det er urelevant). Poenget er at de rødgrønne har sviktet studentene. Endret 13. oktober 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Valgflesk, anyone? :| Studenter burde absolutt få mer penger å rutte med. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 I dag har jeg kjøpt julebrus og jeg har vært hos frisøren for første gang på tre eller fire år. Nå holder jeg på med å lage betasuppe. Betasuppe er gøy å lage. Og så er det masse sunt i den. Den er god og den smaker like godt etter et halvt år i fryseren. Skjønner egentlig ikek hvorfor jeg lager det så sjeldent. Blir stort sett til at det blir en gang i året maks. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 I dag har jeg kjøpt julebrus og jeg har vært hos frisøren for første gang på tre eller fire år. Nå holder jeg på med å lage betasuppe. Betasuppe er gøy å lage. Og så er det masse sunt i den. Den er god og den smaker like godt etter et halvt år i fryseren. Skjønner egentlig ikek hvorfor jeg lager det så sjeldent. Blir stort sett til at det blir en gang i året maks. Suppe er godt iblant. Enig med deg om det. Julebrus?! Her i Sverige selger den kun "julmust", og det smaker piss. Savner Ringnes sin julebrus, jeg. <3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Fy f... Tenkte jeg skulle studere neste år, men etter dagens statsbudsjett begynner jeg å tvile. Rødgrønnt Hva har de gjort nå da? Får jeg enda mindre spenn i studielån? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 De har ikke gjort noe, det som er problemet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ah ... Oh well, jeg overlever på det jeg har jeg. Så lenge jeg ikke spiller de bort Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ah ... Oh well, jeg overlever på det jeg har jeg. Så lenge jeg ikke spiller de bort I verste fall så kan du jo bare webcam-prostituere deg igjen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Det er egentlig en forferdelig serie når jeg tenker tilbake. Men den var glimrende også. Tidenes beste barnetv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ah ... Oh well, jeg overlever på det jeg har jeg. Så lenge jeg ikke spiller de bort I verste fall så kan du jo bare webcam-prostituere deg igjen. Uff, nei takk. Det er en fase i livet mitt jeg ikke vil tilbake på. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 The page cannot be displayed Explanation: There is a problem with the page you are trying to reach and it cannot be displayed. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Smøre vademekum på pungen var en dårlig ide, anbefaler å prøve det. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Var litt herlig nå i ettertid, kjennes ut som jeg dupper den i kaldt vann. Tingly! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg