Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ha ha, for meg er sentrum rundt Torget, Kalvskinnet, Lieutenhaven etc.

Andre siden av kanalen just don't do it for me.

Jeg ser ikke på Møllenberg, Bakklandet og Festningen som sentrum. Marinen er kanskje grønt, men et for jævlig sted uansett. Særlig i mai når man prøver å skulke skolen og ligge der og mye på fjortisbeibs, men alt man får er russ -,-

Nedre Elvehavn er greit nok, men ikke direkte pent :p

Hvis du kaller sentrum for kun Torget, Kalvskinnet og Lieutenhaven, så forstår jeg godt hvorfor du synes det er grått. Det er jo de minst utviklede stedene i Trondheim de siste 20 åra, og mest grått av de alle. Sistnevnte er jo bare en parkeringsplass, siden busselskapet forlot plassen for 15år siden.

Kan godt skjønne at du synes Marinen er ett jævlig sted å være hvis den eneste opplevelsen du har fra plassen er de to ukene i året da russen fra hele trøndelag samles der. Det er utrolig digg å dra dit en varm ettermiddag, pilse eller finne på en eller annen aktivitet! Blir noe helt annet hvis du bor i byen å kan stikke dit en sen sommerkveld.

Nedre Elvehavn var jo kun industri før, helt til de bygde om til boliger og kafèer. Det er jo noe av det mest populære delene av byen nå for tiden. De bruker jo den gamle industristilen i nybyggene sine, og spør du meg synes jeg det har blitt utrolig pent og gjennomført der.

http://flickr.com/photo_zoom.gne?id=325394783&size=l

http://flickr.com/photo_zoom.gne?id=325397253&size=l (Dette er forresten bare noen få hus av ett veldig stort område.)

Nå har jeg kommet med nok turistinformasjon i dag føler jeg :p

Lenke til kommentar

Jepp. Det beste jeg visste da jeg var liten var å få lukte opp i boksen der mamma og pappa hadde kaffen sin. Alltid stor stas, hehe. :)

SasaB: klarer dessverre ikke det heller. Har prøvd, men det er grenser for hvor ofte jeg skal måtte lide meg gjennom en kopp kaffe. Har endelig begynt å like te, så jeg holder meg til det for øyeblikket. :!:

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Hehe, husker den gangen mamma ga meg kaffe som 6-åring. Var ikke godt..

Jeg ga opp tankene, og lyttet til hjertet mitt som dunket arytmisk. Dunk- dunk- dunk-…-…-dunk… Det minte meg om en hare i brunsttiden…

Jeg vet at det er dumt å le av seg selv, men jeg ler... :!:

Vel, jeg får fikse på den skrivingen, skal tross alt leveres...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Det er nå jeg er lei meg, fordi jeg glemte hvor godt jeg liker å skrive historier.

. Jeg fikk ikke sove, som vanlig. Det var mest pga kaffen som jeg drakk for 4 timer siden; den ga meg hjertebank.

Noen som har opplevd dette her, som hovedpersonen min gjenomgår? Hjertebank av kaffe, fy flate :!:

Ja, jeg har faktisk opplevd det en gang! :) Drakk litt over en kanne kaffe på veldig kort tid. Det endte i hjertebanl.

EDIT: Hva er det du skriver sasab? Stil eller noe? Isåfall høres den veldig bra ut! :rofl:

Endret av Rasch
Lenke til kommentar

Jeg har begynt å drikke kaffe. Oo Er så sykt trøtt om morgenen, og så får jeg nesten aldri i meg noe frokost. Derfor.. kaffe. Det er ganske godt, egentlig. Noen som har en favoritt-kaffe? :wee:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Kibs kommer med sine utrolig (u)interessante opplysninger/forslag til samtaleemner nok en gang. :love:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...