Datasmurf Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Men yeah, jeg har tre billetter Én til meg, én til venninna mi og én til pusen min Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Du, da. Jeg er da ingen tøffel. Sant nok, vi kjører MongoloIda i stede =D Slutt, spermeivind. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Mellomnavn går greit, ihvertfall. Ville vært litt forsiktig med å slenge på noe fremfor fornavnet. Sambo heter Kristian Plajboi Etternavn, btw Hm. Jeg skal finne på noe lurt. Eller kanskje jeg skal ha Tøffe Ida. Eller.. noe? :---D Tøffel-Ida, mener du vel? Du, da. Jeg er da ingen tøffel. vs. Tja, ikke veldig likt, egentlig. Endret 13. oktober 2009 av clvn Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Men yeah, jeg har tre billetter Én til meg, én til venninna mi og én til pusen min Du mener en til meg, en til Jonas og en til Ida? =D Slutt, spermeivind. :| Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Tja, ikke veldig likt, egentlig. Nettopp. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Men yeah, jeg har tre billetter Én til meg, én til venninna mi og én til pusen min Du mener en til meg, en til Jonas og en til Ida? =D Slutt, spermeivind. :| Er pusen din enig i at hun er.. nettop “pusen din”? :----D Ellers støtter jeg billettfordelinga til Bleivind heeelt ut Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Ellers støtter jeg billettfordelinga til Bleivind heeelt ut Okey, det var dårlig gjort :| Ida har prøvd å finne på noe tilsvarende med navnet mitt som jeg har med Mongoloida i et år elns også bare gir du hu den der rett i hånda :| Ingen Rammstein billett på deg JonAss :| Endret 13. oktober 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Haha! Bleivind Takk, Jonas! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg som var så fornøyd med Eiwindows Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Men yeah, jeg har tre billetter Én til meg, én til venninna mi og én til pusen min Du mener en til meg, en til Jonas og en til Ida? =D Slutt, spermeivind. :| Er pusen din enig i at hun er.. nettop “pusen din”? :----D Ellers støtter jeg billettfordelinga til Bleivind heeelt ut Ja, han er enig i det Jeg er skeptisk til den billettfordelinga der altså. Hva får jeg ut av det? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Haha! Bleivind Takk, Jonas! Seriøst, du har ikke klart å tenke ut det før nå? =P Jeg må være den fødte mobber, kommer på sånne på rappen. Mongoloida er best uansett! Jeg er skeptisk til den billettfordelinga der altså.Hva får jeg ut av det? To is. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg som var så fornøyd med Eiwindows Eivinddowns? Jeg er skeptisk til den billettfordelinga der altså.Hva får jeg ut av det? Kake? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg er skeptisk til den billettfordelinga der altså.Hva får jeg ut av det? To is. Nå tuller du fælt, alt han får er helsa i behold =D Eivinddowns? Funker ikke, minst to av bokstavene må brukes. Da måtte det blitt Eivindowns, men det høres ikke ut som et ord. Så BlEivind, mongoloIda og JonAss er mye bedre. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hva med skeivingd? Vanskelig og uten god flyt, men får brukt alt Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hva med skeivingd? Vanskelig og uten god flyt, men får brukt alt Okey, den var the suck :| Verre enn Eivinddowns :| Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hmm, is har jeg massevis av, også kake og jeg har ikke noe særlig helse å ha i behold, jeg failer jo dietten hver gang, Eivind : < Holder et par måneder og så er det no go :/ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hva med Eivinder Singh? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Hmm, is har jeg massevis av, også kake og jeg har ikke noe særlig helse å ha i behold, jeg failer jo dietten hver gang, Eivind : <Holder et par måneder og så er det no go :/ Haha uff. Jeg lå på dietten sånn ca. i en måned og gikk ned 5kg elns, og nå som jeg har begynt å løpe igjen gikk jeg ned 5 til på to uker. Blir smud å ha formen oppe igjen til sommeren neste år. To år uten å løfte ei vekt er aaaaaalt for lenge. Endret 13. oktober 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg har tydeligvis slanket meg da. Er i alle fall det jeg får høre fra alle og en hver rundt meg. Fatter ikke det. Alt jeg gjør er å leve på røyk og cola, spise relativt lite og gå ca 2,5 km om dagen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 2.5km hjelper om du er vant til å gå 0km veit du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg