Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg får også flere sånne i året. Dette er første gangen det faktisk har vært reelt.
Og med reelt mener du som følge av ondsinnet programvare du ikke har hatt kontroll på selv? Trafikkmålingene hos Telenor vil jo stå skrevet i stein uansett hva årsaken er hos deg, så at du har sendt ut store mengder uønsket trafikk i forkant av hver henvendelse er ikke til å komme bort i fra.
Lenke til kommentar

Linjen, spesielt ut, hos meg er konstant makset nesten - av forskjellige grunner. De forrige gangene dette har skjedd har jeg gått grundig gjennom hver maskin og ikke funnet noe, for så å ringe / sende mail om at problmet er fikset og tilgangen kan åpnes igjen. Hørte aldri noe mer fra de.

Dette er forøvrig første gangen de har opplyst om hva som faktisk er problemet.

Lenke til kommentar
Hei datasmurf, hvor bor du? Fikk intrykket av at du har Rammstein-billetten min. Jeg skal hente den :|

Har han to veit du hvor den andre skal sendes. Jonas Awesome Lindstad, Sarpsborg. Ja, det står Awesome på postkassa mi :wee:

Jeg vil også ha Awesome på postkassa :-|

Eller kanskje jeg skal ha Tøffe Ida. Eller.. noe? :---D

Lenke til kommentar
Hei datasmurf, hvor bor du? Fikk intrykket av at du har Rammstein-billetten min. Jeg skal hente den :|

Har han to veit du hvor den andre skal sendes. Jonas Awesome Lindstad, Sarpsborg. Ja, det står Awesome på postkassa mi :wee:

Jeg vil også ha Awesome på postkassa :-|

Mellomnavn går greit, ihvertfall. Ville vært litt forsiktig med å slenge på noe fremfor fornavnet. Sambo heter Kristian Plajboi Etternavn, btw :fun:

Lenke til kommentar
Mellomnavn går greit, ihvertfall. Ville vært litt forsiktig med å slenge på noe fremfor fornavnet. Sambo heter Kristian Plajboi Etternavn, btw :fun:

Hm. Jeg skal finne på noe lurt.

Tøffel-Ida, mener du vel?

Du, da. Jeg er da ingen tøffel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...