TheKims Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Spiser vanligvis ikke junkfood. Er feit nåkk føler jeg. Jaja får gjøre kroppen min glad igjen å gå en lang tur med nabo bikkjene i mårra tidlig. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Okey, chtulhu 2, freddy 2. Skal ikke være lett o.O Freddy. Cthulhu 2 og Freddy 3. MOAR! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Okey, chtulhu 2, freddy 2. Skal ikke være lett o.O Freddy. Cthulhu 2 og Freddy 3. MOAR! Nope, du har glemt stemmen min til Chthulu Så det er 3-3 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Spiser vanligvis ikke junkfood. Er feit nåkk føler jeg.Jaja får gjøre kroppen min glad igjen å gå en lang tur med nabo bikkjene i mårra tidlig. Går sikkert greit så lenge det ikke blir daglig inntak slik som de tullingene i USA som saksøkte McDonalds pga. overvekt... :!: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Aaah, enda verre :O 3-3 people, give you votes now! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Du sier noe der glimti. Kanskje jeg må saksøke carlsberg for øl kuk og øl mage:) Må antagelig reise til usa først før jeg kan saksøke.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hvem som har tegna "familiebildet"? Det var genialt Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Cthulhu 4, Freddy/Englund 3. Moar! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Goatse! Cthulhu 4, Freddy 3, Goatse 1. Gogogo Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Cthulhu Fikk forøvrig koslig mail fra Telehor i går: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Vi har endret din internettilgang Vi har dessverre vært nødt til å endre din internettilgang midlertidig fordi det fra ditt abonnement har vært uønsket trafikk til andre datamaskiner, for eksempel virus eller masseutsendelse av e-post. Du visste kanskje ikke at abonnementet ditt blir misbrukt. Da beklager vi endringen, men den er nødvendig for å beskytte andre internettbrukeres datasystemer. Her kan du lese hvorfor vi måtte endre din internettilgang, og hvordan du kan få full tilgang igjen. Vi beklager de ulempene dette medfører for deg, men begrensningen er nødvendig for å beskytte vårt nett og andre internettbrukere. Vi anbefaler at du følger prosedyren under før du tar kontakt med oss. Infeksjon klasse: Orm Navn: Conficker Andre navn: W32.Downadup (Symantec), Win32/Conficker.A (Computer Associates), W32/Downadup.A (F-Secure), Conficker.A (Panda Software), Net-Worm.Win32.Kido.bt (Kaspersky) Fant raskt synderen, min filserver er infisert med Conficker typ A/B - mest sansynlig etter Polarparty. Yay! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Humm, windows som filserver?! Filservere skal være headless, kjøres på en eller annen unixklone (GNU/Linux, GNU/Hurd, Solarix etc.), være filtrert på ubrukte porter. Vi leker ikke klubb =] Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Du har nåkk lastet ned for mye porr:) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Du sier noe der glimti. Kanskje jeg må saksøke carlsberg for øl kuk og øl mage:)Må antagelig reise til usa først før jeg kan saksøke.. Hadde ikke funket der engang. De tapte nemlig saken. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Cthulhu Fikk forøvrig koslig mail fra Telehor i går: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Vi har endret din internettilgang Vi har dessverre vært nødt til å endre din internettilgang midlertidig fordi det fra ditt abonnement har vært uønsket trafikk til andre datamaskiner, for eksempel virus eller masseutsendelse av e-post. Du visste kanskje ikke at abonnementet ditt blir misbrukt. Da beklager vi endringen, men den er nødvendig for å beskytte andre internettbrukeres datasystemer. Her kan du lese hvorfor vi måtte endre din internettilgang, og hvordan du kan få full tilgang igjen. Vi beklager de ulempene dette medfører for deg, men begrensningen er nødvendig for å beskytte vårt nett og andre internettbrukere. Vi anbefaler at du følger prosedyren under før du tar kontakt med oss. Infeksjon klasse: Orm Navn: Conficker Andre navn: W32.Downadup (Symantec), Win32/Conficker.A (Computer Associates), W32/Downadup.A (F-Secure), Conficker.A (Panda Software), Net-Worm.Win32.Kido.bt (Kaspersky) Fant raskt synderen, min filserver er infisert med Conficker typ A/B - mest sansynlig etter Polarparty. Yay! Tar det lang tid å få fikset linja igjen etter at du har fått orden i sysakene? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det går ikke i godspeed, om det var det du lurte på. Det er Telenor vi snakker om her Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Goatse! Cthulhu 4, Freddy 3, Goatse 1. Gogogo haha, best! Pga alle Cthulhu-votsa på denne side baholder jeg kosemonsteret litt til. thx 4 ur participation. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Fikk forøvrig koslig mail fra Telehor i går:Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Vi har endret din internettilgang Vi har dessverre vært nødt til å endre din internettilgang midlertidig fordi det fra ditt abonnement har vært uønsket trafikk til andre datamaskiner, for eksempel virus eller masseutsendelse av e-post. Du visste kanskje ikke at abonnementet ditt blir misbrukt. Da beklager vi endringen, men den er nødvendig for å beskytte andre internettbrukeres datasystemer. Her kan du lese hvorfor vi måtte endre din internettilgang, og hvordan du kan få full tilgang igjen. Vi beklager de ulempene dette medfører for deg, men begrensningen er nødvendig for å beskytte vårt nett og andre internettbrukere. Vi anbefaler at du følger prosedyren under før du tar kontakt med oss. Infeksjon klasse: Orm Navn: Conficker Andre navn: W32.Downadup (Symantec), Win32/Conficker.A (Computer Associates), W32/Downadup.A (F-Secure), Conficker.A (Panda Software), Net-Worm.Win32.Kido.bt (Kaspersky) Fant raskt synderen, min filserver er infisert med Conficker typ A/B - mest sansynlig etter Polarparty. Yay! Jeg fikk en 2-3 slike i året selv helt frem til rundt konfirmasjonsalder. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 WheelMan owned by Telehor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg