Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lager pizza :fun: Kjøttdeig, saus og ost. Alt som trengs!

Kjøpte ny fancy ting som inneholdt både saus og ferdig deig. Når jeg åpnet den var deigen ferdig rulla ut og på en hermetikkboks. :p haha. Var morsomt å riste den ut av boksen lol. Bare 15 minutter igjen!

Lenke til kommentar
Ikke i sentrum, men så klart. Lade og Ila har vel litt, i alle fall Lade (parker og grønt that is, alleene i Trondhjem er jo helt fucked up)

Jeg misliker prinsens gate, jeg holder meg på Møllenberg, samt Munkegata (for Outland og PK), men jeg synes ikke Trondhjem er en pen by i det hele tatt. Jeg synes Stavanger er penere og grønnere.

Ikke i sentrum? Nedre elvehavn, Bakklandet, Møllenberg, Øya, Marinen, Festningen? Det er vel så å si hele sentrum, og veldig pene plasser. Der har du alt fra Peppes Pizza, barer og cafèer til sol-, frisbee- og grillplasser. Går du utenfor finner du jo alt det andre. Badeplasser og enorme turarialer.

Skjønner jo at du synes Trondheim er en grå by når du befinner deg ved Outland og Platekompaniet. ;)

:p

Endret av LOOM
Lenke til kommentar
Lal...Mission Impossible III med tom cruise på canal+ *giggle*

Jeg kan aldri se den fyren i noen filmer uten å tenke "WAAACCCKOOO" ^^

Jeg tviler på at han noen gang kommer til å bli tatt seriøst igjen! :) Får han jobbtilbud mere i det hele tatt?

jaggu.. Lørdagspizza til middag for andre dag på rad. Jeg burde skjerpe matvanene mine litt!

Lenke til kommentar

Ha ha, for meg er sentrum rundt Torget, Kalvskinnet, Lieutenhaven etc.

Andre siden av kanalen just don't do it for me.

Jeg ser ikke på Møllenberg, Bakklandet og Festningen som sentrum. Marinen er kanskje grønt, men et for jævlig sted uansett. Særlig i mai når man prøver å skulke skolen og ligge der og mye på fjortisbeibs, men alt man får er russ -,-

Nedre Elvehavn er greit nok, men ikke direkte pent :p

Lenke til kommentar
Er slags stress som skjer på kvelden? oO

Lage arbeidsplaner og diverse til neste dag. Alltid et slit om man ikke får litt pause noen timer først. Det synes ihvertfall jeg. ;) Men jeg skal ikke klage altså, snart er det helg, hehe. :) Og i morgen er det jobb og det blir deilig. Får tankene bort på andre ting.

Ikke helt i form... Tror broren min har smitta meg. :(

Huff da, du får ha riktig god bedring da! *klemme på*

Ahh! :) Gladjenta Yvonne!

Takk for det Rasch, det er veldig hyggelig å høre. :)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...