fargoth Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Har jeg ikke nice nerdebule? Er det et kjøleskap i hjørnet der? Forøvrig har du det fint og ryddig, men det virker litt i overkant sterilt? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Stemmer Chthulu 100x100 Endret 12. oktober 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Men jeg liker best 80x80, forumet skulle aldri ha godtatt 100x100 Selv om jeg må si det blei mer awesome når armen blei med også. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hvorfor kommer ikke jeg i bildet? Jeg har gledet/torturert dere med mine rage-utbrudd, gitt dere lattere fordi jeg ble sinna, og er alltid på dnfk! Hvis ikke gjør jeg et opprør! Viva la revulution! Hvem er du? (Get the point.) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Har jeg ikke nice nerdebule? Er det et kjøleskap i hjørnet der? Forøvrig har du det fint og ryddig, men det virker litt i overkant sterilt? Er et søtt lite kjøleskap ja. Bråker som fy når det er på, men får jo kald drikke, og det er jo nice. Støyen overdøver jeg med musikk. Har prøvd å få det så ryddig som mulig, men er litt enig i at det er en smule sterilt. Må få opp noen flere plakter ol. Men nå er det kvelden på meg, så god natt folkens! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hvorfor kommer ikke jeg i bildet? Jeg har gledet/torturert dere med mine rage-utbrudd, gitt dere lattere fordi jeg ble sinna, og er alltid på dnfk! Hvis ikke gjør jeg et opprør! Viva la revulution! Du er jo en fersking som kom for to måneder siden Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Nei? jeg kom da ikke hit for 2 mnd siden ;O Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 ...og så er det en western-film, god nok grunn i seg selv Bedre grunn til å droppe hele greia! Western er muligens den siste kategorien som interesserer meg. Eg ser du likar fart. Poenget ditt er? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Nei? jeg kom da ikke hit for 2 mnd siden ;O Så du sier du har vært aktiv i denne tråden lengere enn det? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Natta. Legger du deg så tidelig? Nei? jeg kom da ikke hit for 2 mnd siden ;O Så du sier du har vært aktiv i denne tråden lengere enn det? Kansje han snakket om forumet? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Natta. God natt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Nei? jeg kom da ikke hit for 2 mnd siden ;O Så du sier du har vært aktiv i denne tråden lengere enn det? Kansje han snakket om forumet? Var ikke det jeg snakket om ihvertfall Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Lurer på om det er noen igjen i bygget. Jeg sitter og gauler som bare fy på alskens drittmusikk og god musikk og ingen har banka på vinduet, i gulvet/taket eller sendt melding for å be meg dempe meg Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Var ikke det jeg snakket om ihvertfall Kan godt være. Jeg følger ikke med på denne tråden fra side til side uansett. mer som et avbrekk. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Okey, chtulhu 2, freddy 2. Skal ikke være lett o.O Freddy. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Huff er slitsomt med en gravid søster. 200 grams burger til natt mat kan umulig være det sunneste. Skikkelig kvalm nå Lenke til kommentar
multisync Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Vi har ikke en lyrikk-tråd noe sted? Av en eller annen grunn så har jeg begynnt å skrive dikt, det er faktisk et ganske bra tidsfordriv når man kjeder ræva av seg på jobb når det ikke kommer kunder Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Huff er slitsomt med en gravid søster. 200 grams burger til natt mat kan umulig være det sunneste.Skikkelig kvalm nå Hadde frokost på Burger King idag. Digg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg