Perrern Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg vurderer sterkt å bytte tilbake til Freddy-avataren min. Ved tycks folket? Freddy vs Cthulhu? Cthulhu! Cthulhu! Anyway, jeg lurer på om jeg stikker å legger meg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Sjur fremmerst? Is there any doubt? ^^. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Sjur fremmerst? Is there any doubt? ^^. Nei, det er vel ikke det Hvem er de andre? Har aldri vært på forumtreff eller lignende selv Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg vurderer sterkt å bytte tilbake til Freddy-avataren min. Ved tycks folket? Freddy vs Cthulhu? Cthulhu! Cthulhu! Men Freddy/Englund er så awesome. Men det er strengt tatt Cthulhu også. Trixi trixi. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Kan vi ikke bare gjøre det enkelt og leve i et lykkelig kollektiv? Har du andre?... ? Kan vi ikke bare gjøre det enkelt og leve i et lykkelig kollektiv?Har du andre?... Sjj, du veit du er den eneste. Jeg bare opprettholder mitt rykte som forumhore. Det er ikke lett å plutselig få halvparten av oppmerksomheten jeg fikk som Hoppende Bryster. :* ?! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg vurderer sterkt å bytte tilbake til Freddy-avataren min. Ved tycks folket? Freddy vs Cthulhu? Cthulhu! Cthulhu! Men Freddy/Englund er så awesome. Men det er strengt tatt Cthulhu også. Trixi trixi. Bare ta den Cthulhu tingen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 fargoth, jeg elsker det bildet der! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Noen som har forslag til en bra media player ala winamp? Bør støtte de fleste musikk filer. Sånn som det er nå må jeg høre halvparten i winamp og halvparten i vlc player. Kan spille av alle i vlc men syns at det og ordne spille liste der er litt for mye knot. Finner heller ikke plugin for winamp som gjør at jeg kan spille av mp4 filer o,l So please help somebody Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Noen som har forslag til en bra media player ala winamp?Bør støtte de fleste musikk filer. Sånn som det er nå må jeg høre halvparten i winamp og halvparten i vlc player. Kan spille av alle i vlc men syns at det og ordne spille liste der er litt for mye knot. Finner heller ikke plugin for winamp som gjør at jeg kan spille av mp4 filer o,l So please help somebody http://www.spotify.com/en/ Hvis du ikke har fått det med deg: Hør sangene direkte i programmet, ubegrenset mye der. Ellers kan du vel alltids laste ned iTunes. -- @Nyhus: Freddy-avataren gogo. Mye mer overkill. Endret 12. oktober 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 @Nyhus: Freddy-avataren gogo. Mye mer overkill. Freddy 1 og Cthulhu 1. Hm.. Har brukt begge før, bruker ene nå får annen gang, Freddy har jeg kun brukt en gang før. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 åja menatte det er for mac... *leite sjølv på cnet sine sider* Du kan da bruke Image Capture på Mac? nettopp... og ikkje windows, som eg har men lasta ned faststone also: dexter Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hvem er han som har b-real i ræva, igjen? Som cummer på deg, fargoth.Det henger igjen fra originalen og er så vidt jeg vet ingen spesiell. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Nyhus, gå for Englund Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Noen som har forslag til en bra media player ala winamp?Bør støtte de fleste musikk filer. (...) http://www.mediamonkey.com/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Er det ikke lettere å fikse codecs og plugins til WinAmp enn å venne seg til et helt nytt program? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Har jeg ikke nice nerdebule? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 @Nyhus: Freddy-avataren gogo. Mye mer overkill. Freddy 1 og Cthulhu 1. Hm.. Har brukt begge før, bruker ene nå får annen gang, Freddy har jeg kun brukt en gang før. Liker best den du bruker nå, jeg. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Thanx. Da må man bare vente på å bli innvitert da... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Okey, chtulhu 2, freddy 2. Skal ikke være lett o.O Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hvorfor kommer ikke jeg i bildet? Jeg har gledet/torturert dere med mine rage-utbrudd, gitt dere lattere fordi jeg ble sinna, og er alltid på dnfk! Hvis ikke gjør jeg et opprør! Viva la revulution! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg