Joakim Skurk Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Når jeg må hjelpe, ofte eldre, mennesker med PC, sier jeg alltid problemet er et typisk PEBCAK-problem. Det morsomme er når de får dette utrykket, og bare "Jaha, ja. Hmm." Endret 12. oktober 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Angua Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Dritt PCProblemet sitter alltid mellom stolen og tastaturet. hear hear Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 au, syklet i hele 2 km i en jevn fart på 26 km/t tungt det ass til og være en datanerd. nå skal jeg til pappa og spille grid på 42" uten internett ogsånt.. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det er derfor du er min stud. jeepp. Når jeg må hjelpe, ofte eldre, mennesker med PC, sier jeg alltid problemet er et typisk PEBCAK-problem. Det morsomme er når de får dette utrykket, og bare "Jaha, ja. Hmm." Classic! @b-i-m-m-e: er du seriøs? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Nopros: Tror billettavgift bare er en liten sum (ca. 25kr) eller noe. Takk Jeg lagde Pizza i dag Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Manshow. Torsdag Kveld fra Nydalen er verre.. Det er faen meg rævva det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (...) Og Mariannedrops.Hvor handlet du dem? Tax-Free Det var det jeg fryktet. Hvor har du vert hen? En uke på La Manga i Spania Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) @Cyph: Tror det har faila på den måten at det er mer gøy for komikerene selv, enn for de som faktisk skal se på. Forresten, noen som har sett det nye til Valen? Jeg hater Valen, og vil gjerne ha det bekreftet at han nok en gang har undergått seg selv. Endret 12. oktober 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 @Cyph: Tror det har faila på den måten at det er mer gøy for komikerene selv, enn for de som faktisk skal se på. Jepp, ser sånn ut. En av de forrige sketchene hvor de satt ved siden av hverandre og sa slik som "Du har bæsj i hodet ditt!" "Nei DU har bæsj i hodet ditt, DU ER DUM OG STYGG!" Helt forjævlig. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 @Cyph: Tror det har faila på den måten at det er mer gøy for komikerene selv, enn for de som faktisk skal se på. Forresten, noen som har sett det nye til Valen? Jeg hater Valen, og vil gjerne ha det bekreftet at han nok en gang har undergått seg selv. gar alltid syns at valen er et shithead. men dette var morro Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Er det vanlig å putte teposen i munnen etter at den er brukt? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Er det vanlig å putte teposen i munnen etter at den er brukt?Er det lov å si "putte teposen i munnen" her i forumkafeen? Lenke til kommentar
Angua Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Er det vanlig å putte teposen i munnen etter at den er brukt? ånei, skal vi nå drive å definere hva som er vanlig igjen Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 God kveld DNFK Hva skjer i de tusen hjem? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hmm. Vann med lime og lemon er nam Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Er det vanlig å putte teposen i munnen etter at den er brukt?Er det lov å si "putte teposen i munnen" her i forumkafeen? Nei. Vi er ikke en sånn kafé. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg