Datasmurf Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Cyph, men jeg liker sånn musikk så for meg er det helt herlig ^^ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Fred i verden ja. Og masse klær og sånn liksaaam? Ja, noe sånt. Og siden jeg bare ønsker meg fred, fortjener jeg å få flest gaver. Har dere skrevet ønskeliste enda? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Bæsj, jeg er syk og slapp, så kommer stefaren min og sier jeg leker syk og hinter til at jeg gjør så lite hjemme.... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Skal sende deg noe After Eight jeg. Har skrevet opp litt, dobbeltdyne, dynetrekk og sånn. Men jeg merker jeg har blitt eldre, er stort sett bare sånne praktiske ting jeg ønsker meg nå for tiden. Bits til drillen f.eks. God vin, verktøy. Gjerne en kombinasjon. Endret 12. oktober 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Når jeg var på dn alder, da hadde vi kvinnfolk til sånt! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Da er tidenes mest psykotisk bikkje i hus, får satse på at den ikke fiser så heftig om natta som den pleier. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Genialt. Rett og slett genialt! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Da er tidenes mest psykotisk bikkje i hus, får satse på at den ikke fiser så heftig om natta som den pleier. Hvis den fiser hele tiden gir dere den feil mat, eller til uregelmessige tider. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Bæsj, jeg er syk og slapp, så kommer stefaren min og sier jeg leker syk og hinter til at jeg gjør så lite hjemme.... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Skal sende deg noe After Eight jeg. Har skrevet opp litt, dobbeltdyne, dynetrekk og sånn. Men jeg merker jeg har blitt eldre, er stort sett bare sånne praktiske ting jeg ønsker meg nå for tiden. Bits til drillen f.eks. God vin, verktøy. Gjerne en kombinasjon. Jeg merker det, jeg og. Vin står på lista mi og. Verktøy OG. Faen. Jeg hater å bli eldre. Jeg vil ønske meg Bratz-dukker. Og ja, send meg gjerne After Eight, så kan jeg gi det til mamma og bli enda mer yndlingsbarn. Endret 12. oktober 2009 av Lemon Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Genialt. Rett og slett genialt! bwahahahaha rammstein er hysterisk galne! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hvis den fiser hele tiden gir dere den feil mat, eller til uregelmessige tider. Den fiser kun om natta og den får rett mat til samme tid hver dag Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Og ja, send meg gjerne After Eight, så kan jeg gi det til mamma og bli enda mer yndlingsbarn. Takk for tipset. Nå skal jeg jaggu bli litt yndling jeg også! "Åh Oda, hvem er denne mannen? Og han liker After Eight !!! Oh Lord take me home, liksaam!" Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Mamma HAR kjæreste. Som baker boller. Du har ikke en sjanse! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Dessverre virker det jeg har hørt av den ny skiva, altså singelen de har sluppet, ut som søppel. @rammsteinlink Endret 12. oktober 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Jeg lager ostekake. Så det så! Er ikke det nok, så vet ikke jeg. Eller, om det ikke er nok så kan det være det samme. Kravstor, moren din! Endret 12. oktober 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Se filmen hos Youtube Vet ikke om jeg skal le eller grine. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Jeg velger å grine. Jeg spiser sjokoladeis med browniesbiter i. Det er farlig. Må snart dra på butikken å kjøpe en ny boks. Endret 12. oktober 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 [yotube]NnRAIYtAGdU&feature=related[/yotube] Vet ikke om jeg skal le eller grine. Begge deler Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg lager ostekake. Så det så! Er ikke det nok, så vet ikke jeg. Eller, om det ikke er nok så kan det være det samme. Kravstor, moren din! Hun er det. Dattera, derimot, er ikke så godt vant. Jeg spiser sjokoladeis med browniesbiter i. Det er farlig. Må snart dra på butikken å kjøpe en ny boks. NAM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg