LOOM Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Bergen in my heart. ALLE gangene (hele to ganger) jeg har vært i bergen har det vært sol, varmt og skikkelig pent vær! Gleder meg til å besøke den igjen, og håper været er like bra Pen by indeed. Men "Kaiene i Bergen" var litt vel oppskrytt. Var jo bare noen brakker på den ene langsiden. Tenkte det var noe alà Trondheim. Altså hele veien rundt, men det var det jo ikke. Det ble litt teit Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Er det en by som er trist, må det være Trondhjem! Grå og kjedelig (dog flott uteliv), men nei. Takke meg til Stavanger, best place on earth Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Det vil jeg ikke påstå Datasmurf. Vil tro Stavanger er pen, men det er en grunn til at mange synes Trondheim er den peneste byen. Det er veldig mye parker, grønt, folk, uteliv, kafèer. Generelt mye rart hvis du beveger deg utenfor prinsensgate. (Der bussen til orkanger kjører igjennom ) Endret 30. januar 2008 av LOOM Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Når man snakker om filmer og torrent og sånn. Hva er forskjellen på R3 og R5? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Bryggen i Bergen er ikke så spesiell om man ikke ser på helheten med resten av sentrum (det som står fra gamle dager.) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Pen by indeed. Men "Kaiene i Bergen" var litt vel oppskrytt. Var jo bare noen brakker på den ene langsiden. Tenkte det var noe alà Trondheim. Altså hele veien rundt, men det var det jo ikke. Det ble litt teit Yeah...det var virkelig skuffende egentlig, hadde trodd det var mer en som så.. Når man snakker om filmer og torrent og sånn. Hva er forskjellen på R3 og R5? R5 refers to a specific format of DVD released in the Former-Soviet Union, the Indian subcontinent, and much of Africa, which are in DVD Region 5. In an effort to compete with movie piracy, the movie industry chose to create a new format for DVD releases that could be produced more quickly and less expensively than traditional DVD releases. R5 releases differ from normal releases in that they are usually a direct Telecine transfer of the film without any of the image processing common on DVD releases, and without any special features. This allows the film to be released for sale at the same time that DVD Screeners are released. Since DVD Screeners are the chief source of high-quality pre-DVD release pirated movies, this allows the movie studios to beat the pirates to market. Bootlegged copies of these releases are often distributed on the Internet via torrent sites. så kan du gjette hvor r3 er... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) EDIT: Ny tekst. Hva snakker dere om her nå da? Endret 30. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Så den eneste forskjellen er at r3 er beregnet på sørøstasia? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Eh, bare et kjapt spørsmål. Kan dere lese dette? Jaaa. Oo Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Så den eneste forskjellen er at r3 er beregnet på sørøstasia? Stort sett, ja. :LOS ANGELES - The city that popularized the fast food drive-thru has a new innovation: 24-hour medical marijuana vending machines. Mangler bare en snack bar maskin ved siden av ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 :LOS ANGELES - The city that popularized the fast food drive-thru has a new innovation: 24-hour medical marijuana vending machines.Mangler bare en snack bar maskin ved siden av ^^ Det er jo lovlig så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det vil jeg ikke påstå Datasmurf. Vil tro Stavanger er pen, men det er en grunn til at mange synes Trondheim er den peneste byen. Det er veldig mye parker, grønt, folk, uteliv, kafèer. Generelt mye rart hvis du beveger deg utenfor prinsensgate. (Der bussen til orkanger kjører igjennom ) Ikke i sentrum, men så klart. Lade og Ila har vel litt, i alle fall Lade (parker og grønt that is, alleene i Trondhjem er jo helt fucked up) Jeg misliker prinsens gate, jeg holder meg på Møllenberg, samt Munkegata (for Outland og PK), men jeg synes ikke Trondhjem er en pen by i det hele tatt. Jeg synes Stavanger er penere og grønnere. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det er jo lovlig så hvorfor ikke?Det er forbudt i følge de føderale lovene (som alle stater er bundet av). Allikevel har visst 11 stater laget sine egne "men dersomatte det er til medisinsk bruk, er det greit"-tillegg. Artig Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg spør. Jeg må bare spørre. FINNES det noen VERRE reklame enn "Norske Allsangfavoritter"? Når den kommer på må jeg forte meg å skru av lyden og se bort for ikke å bli uvel... Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Vil bare ønske dere alle en riktig god dag! For en gang skyld er jeg hjemme før klokka 18.00. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Og en riktig god dag til deg også yvonne. Hvordan går det der? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Takk for det! Joda, det går fint egentlig, sliten, men ok. Blir alltid i godt humør av å kunne komme seg hjem og slappe litt av før alt maset om kvelden, hehe. Og du da L4r5? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Er slags stress som skjer på kvelden? oO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg