Demonfudge Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Innestemme, Oda. Eller inneskrift. *riste på hodet* Ungdom altså! Jahahahahåkei, slenger du dritt om After Eight også nå? Endret 12. oktober 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Men... stegosaurus. Håh ja, fy faen. Det er kanskje den verste oppfinnelsen siden Vikingfjord med sitronsmak. Og steining. !!!!!!!! Edit: Clintern er Mann. Endret 12. oktober 2009 av Lemon Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg kan mumse i meg en hel eske After Eight. *stolt* Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Inneskrift folkens, skjerp dere! Hør på pappa demonfudge, nå /sent ute Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Du vet døgnrytmen er ute og kjører når du begynner å tenke på å legge deg kl 19... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Faen ass, jævla naziforeldre! /cutcutcut Æhæhæ, Bytex. Streiting! ...ja, nå er jeg ferdig med 14 år gamle Oda. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 HVOR FIKK DU TAK I DEM? FIKK DU STEGOSAURUS? Og ÆSJ, det er de mintgreiene med sjokolade? Det er kanskje det nærmeste man kommer sjokoladeblasfemi. Mint og sjokolade skal ikke ha noe å gjøre med hverandre. /spyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!11111 Ja, jeg fikk stegosaurus ^^ Kjøpte i Spania Mariannedrops og jeg skal gifte oss, så det så! Jeg kan mumse i meg en hel eske After Eight. *stolt* Ooh, me want! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Og steining. Er ikke så veldig interessert i sport jeg. Nå fikk jeg jævlig lyst på After Eight. Faen, Oda! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 ...og så er det en western-film, god nok grunn i seg selv Bedre grunn til å droppe hele greia! Western er muligens den siste kategorien som interesserer meg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Og steining. Er ikke så veldig interessert i sport jeg. Nå fikk jeg jævlig lyst på After Eight. Faen, Oda! Fnis. Så trist. :!: Jeg har bare lyst på fred i verden, jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 ...og så er det en western-film, god nok grunn i seg selv Bedre grunn til å droppe hele greia! Western er muligens den siste kategorien som interesserer meg. Eg ser du likar fart. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Western er en herlig genre, med masse digg musikk =D (og jeg snakker ikke bare om spagetti-westerns). Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 ...ja, nå er jeg ferdig med 14 år gamle Oda.Jeg merket ikke noen forskjell fra normalen jeg. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Døds sliten etter å ha gått på oslo city i hele dag. Heldigvis ingen planer i dag så skal bare slappe av å se en god film. Blir en tur med danskebåten i mårra, Sikkert bare pensjonister der og meg:) Men blir sikkert gøy forde . Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 ...ja, nå er jeg ferdig med 14 år gamle Oda.Jeg merket ikke noen forskjell fra normalen jeg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Western er en herlig genre, med masse digg musikk =D (og jeg snakker ikke bare om spagetti-westerns).Kan ikke si jeg har lagt merke til at vanlige westerns har så veldig spesielt soundtrack som skiller seg ut? Spaghetti-westerns med Ennio Morricone blir noe annet, det er bare helt villt. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Fred i verden ja. Og masse klær og sånn liksaaam? Smakte det med kongekrabbe igår, Big Tony? GÅR UT OG TAR EN SIGG JEG! (Har lov til å skrive med uteskrift, iom at jeg ble registrert på dette forumet i 03.) Endret 12. oktober 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg