Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Chupa-Chups med cola-smak! :D

Har ikke sett det i Norge på flere år, så jeg kjøpte like så godt en pose med det i Spania ^^

*kose seg*

...jeg skal rett opp på rommet og game. 100 kg i... tankekraft.

Jeg er på rommet og gamer nå, og skal ikke røre meg på ei uke!

Vel, okay, jeg må vel på do, samt spise og røyke, men bortsett fra det, nada!

Det er jo litt...... trist? :(

Hva er trist med det?

Samboeren min har reist hjem, venna mine har reist hjem, ei uke alene på hybelen blir rett og slett herlig.

WoW og 360 <3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ah. Jeg har varm mat, varmt brød, god vin og et vanskelig valg foran meg. Hvilken film skal jeg se? Gandhi, Ladder 49, The Golden Compass, Our Fathers, The Fall, 3.10 to Yuma, Menn som hater kvinner, Greven av Monte Cristo, Så som i himmelen eller Bury my Heart at Wounded Knee?

Så skjønn side, Bytex. :wee:

Menn som hater kvinner. :D

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Var ei som stoppa meg på jernbanestasjonen i Ski en gang og kjefta på meg fordi jeg ikke hadde ringt hu etter den fine kvelden vi hadde sammen. Og hun klarte ikke å slutte og tenke på meg.

Skjønte ikke en dritt helt til hun kalte meg Martin og at hun trodde jeg var en helt annen person.

Lenke til kommentar
Ah. Jeg har varm mat, varmt brød, god vin og et vanskelig valg foran meg. Hvilken film skal jeg se? Gandhi, Ladder 49, The Golden Compass, Our Fathers, The Fall, 3.10 to Yuma, Menn som hater kvinner, Greven av Monte Cristo, Så som i himmelen eller Bury my Heart at Wounded Knee?

Så skjønn side, Bytex. :wee:

Menn som hater kvinner. :D

Har sett den en og en halv gang allerede da. Veit ikke hvor underholdende den blir da.

*notere i stalker-boka si..hoppende pupper=Christine*

Men jeg heter jo Oda. :(

Lenke til kommentar
Jeg er glad folk ikke mistar meg sånn, men så igjen, jeg aner fortsatt ikke hvem halvparten av folka som hopper opp og ned og roper navnet mitt, Datasmurf, Smurf eller Sosjoj etter meg er :p

Eller hvem alle som skal ha bilde med meg er :S

Norges mest kjente ikke kjendis :p?

Lenke til kommentar
Jeg er glad folk ikke mistar meg sånn, men så igjen, jeg aner fortsatt ikke hvem halvparten av folka som hopper opp og ned og roper navnet mitt, Datasmurf, Smurf eller Sosjoj etter meg er :p

Eller hvem alle som skal ha bilde med meg er :S

Norges mest kjente ikke kjendis :p?

Uff, håper da ikke det :p

Oda, se 3.10 to Yuma og Greven av Monte Christo :D

Lenke til kommentar
Men jeg heter jo Oda.

Faen..*finne blancoen*

Alle disse ida'ene og oda'ene *mumle*

Jeg er FULLSTENDIG klar over det. Jeg blir tussete.

Tror kanskje jeg skal se 3.10 to Yuma for å kunne glo på Russell Crowe et par timer.

Samtidig har jeg gleda meg til The Fall lenge, den går for å være veldig god. Men den ser litt lang og krevende ut, og jeg er egentlig slakt.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar
Oda, jeg sier til deg som jeg sa til kompisen min da han sa han hadde muligheten til å forhindre at flere av restaurantene i Oslo tok inn julebrus før 1. desember.

"OMG! Du MÅ gjøre det! Gjør det, gjør det, GJØR DET!"

Godt å høre.

...og så er det en western-film, god nok grunn i seg selv ;)

Jeg syns westernfilmer har det med å bli litt langtekkelige, men de har sin sjarm.

Lenke til kommentar

HVOR FIKK DU TAK I DEM? FIKK DU STEGOSAURUS?

Og ÆSJ, det er de mintgreiene med sjokolade? Det er kanskje det nærmeste man kommer sjokoladeblasfemi. Mint og sjokolade skal ikke ha noe å gjøre med hverandre. /spyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!11111

Endret av Lemon
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...