Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jah, han satt og skrev sinte innlegg i debattforumet på dt.no også. Han skrev så mye der at han ble intervjuet i avisen som "Drammens sinteste mann" med bilde og alt. Signerte med fullt navn, han skulle faen ikke gjemme seg og ikke tørre å stå for hva han skrev, nei.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Kan du ikke drikke kreatin hjemme?

Fordi da er det jo ingen å vise at han drikker kreatin til. Står alltid folk med slike flasker med kreatin osv. på treningsstudioene der de nærmest poserer når de drikker.

Lenke til kommentar

Sinnaskrivinga ble hans bane på jobb, når han skrev sinte mailer til sin nye sjef og etterhvert truet med at "noe kommer til skje her hvis ikke blablablafårdetsomvivil"..da var det sparken på dagen. Han har levd på lånt tid i bedriften i årevis, kan man si. Begeret rant over til slutt.

Lenke til kommentar

Ah. Jeg har varm mat, varmt brød, god vin og et vanskelig valg foran meg. Hvilken film skal jeg se? Gandhi, Ladder 49, The Golden Compass, Our Fathers, The Fall, 3.10 to Yuma, Menn som hater kvinner, Greven av Monte Cristo, Så som i himmelen eller Bury my Heart at Wounded Knee?

Så skjønn side, Bytex. :wee:

Endret av Lemon
Lenke til kommentar
I dag er jeg syk, såvidt jeg hadde krefter til å dra meg ut senga for å skru av vekkerklokka.

Fader, jeg som trodde jeg så deg i Ski istad. Vinka og greier, da er det kanskje ikke så rart han bare så rart på meg.

Her blir det BigOne Pepperoni til middag. Orker faen ikke lage noe fancy idag. Så skal jeg game Generals ZH mens jeg sitter der i boksern og gjemmer ostepop i navelen.

Lenke til kommentar

Hahaha, her om dagen var det ei jente som dreiv og prøvde å få kontakt med meg. Eller, hun gjentok "Christine, Christine!" mens hun så på meg. Jeg trodde hun snakka til noen andre, men til slutt blei det så intenst at jeg snudde meg mot henne. Og hun bare "Så jævlig overlegen du er aaa". Jeg har aldri sett henne før.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...