Bytex Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Jah, han satt og skrev sinte innlegg i debattforumet på dt.no også. Han skrev så mye der at han ble intervjuet i avisen som "Drammens sinteste mann" med bilde og alt. Signerte med fullt navn, han skulle faen ikke gjemme seg og ikke tørre å stå for hva han skrev, nei. Endret 12. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) FANTASTISK. Og Jonas, go for it. Høres digg ut. Endret 12. oktober 2009 av Lemon Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Kan du ikke drikke kreatin hjemme? Fordi da er det jo ingen å vise at han drikker kreatin til. Står alltid folk med slike flasker med kreatin osv. på treningsstudioene der de nærmest poserer når de drikker. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Sinnaskrivinga ble hans bane på jobb, når han skrev sinte mailer til sin nye sjef og etterhvert truet med at "noe kommer til skje her hvis ikke blablablafårdetsomvivil"..da var det sparken på dagen. Han har levd på lånt tid i bedriften i årevis, kan man si. Begeret rant over til slutt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Auda. Et sted måtte jo grensa gå. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 FANTASTISK. Og Jonas, go for it. Høres digg ut. I will, i will. Men må nesten få dratt med meg sambo (kristianpus<3<3<3), gidder ikke gå aleine =P Noen her som vil se et vakkert webdesign jeg skal lage en side utifra? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hehe ja, han hadde en slags legendestatus da, man forventet å bli underholdt når han kom i kantina, og han var ALLTID sinna på noen eller noe han hadde lest på DT e.l. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Så gøy! Tenk å være så sint hele tida. Det hadde jeg ikke orka, tror jeg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Brød fra ica er godt. Spørs hva slags brød det er. Kneip - grovbrød . Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Noen her som vil se et vakkert webdesign jeg skal lage en side utifra? Veit dere hva? Dere får det, enten dere vil eller ikke :----D Flott håndtverk, ait? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Siden mangler masse glorete flash og gif-animasjoner, og ikke minst en drøss ubrukelig java-applets av typen "endre muspekeren til en katt med stjerner bak" Endret 12. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Pærene var et meget kunstnerisk og flott tillegg til en perle av en nettside. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Skal finne et par fine gif-er å ha der, må da få til det. Hittil beste designet jeg har jobbet med >:---{D Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Siden mangler masse glorete flash og gif-animasjoner, og ikke minst en drøss ubrukelig java-applets av typen "endre muspekeren til en katt med stjerner bak" Sant nok, men den var likevel mad nice. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Faens nettbank. "KID er ikke tillatt, benytt melding i stedet." Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 ...jeg skal rett opp på rommet og game. 100 kg i... tankekraft. Jeg er på rommet og gamer nå, og skal ikke røre meg på ei uke! Vel, okay, jeg må vel på do, samt spise og røyke, men bortsett fra det, nada! Det er jo litt...... trist? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 http://momo3rd.exblog.jp/ Dette er jo bare gjennomført. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Ah. Jeg har varm mat, varmt brød, god vin og et vanskelig valg foran meg. Hvilken film skal jeg se? Gandhi, Ladder 49, The Golden Compass, Our Fathers, The Fall, 3.10 to Yuma, Menn som hater kvinner, Greven av Monte Cristo, Så som i himmelen eller Bury my Heart at Wounded Knee? Så skjønn side, Bytex. Endret 12. oktober 2009 av Lemon Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 I dag er jeg syk, såvidt jeg hadde krefter til å dra meg ut senga for å skru av vekkerklokka. Fader, jeg som trodde jeg så deg i Ski istad. Vinka og greier, da er det kanskje ikke så rart han bare så rart på meg. Her blir det BigOne Pepperoni til middag. Orker faen ikke lage noe fancy idag. Så skal jeg game Generals ZH mens jeg sitter der i boksern og gjemmer ostepop i navelen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hahaha, her om dagen var det ei jente som dreiv og prøvde å få kontakt med meg. Eller, hun gjentok "Christine, Christine!" mens hun så på meg. Jeg trodde hun snakka til noen andre, men til slutt blei det så intenst at jeg snudde meg mot henne. Og hun bare "Så jævlig overlegen du er aaa". Jeg har aldri sett henne før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg