Nie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg skal så jævlig flytte til en øde, øde øy når jeg blir stor. Uten elektrisitet eller noe. Også skal jeg bare ha en båt så jeg kommer meg til fastlandet for å handle. *hate på koder og alt det andre uforståelige dritet som jeg ikke får til* du blir ikke heller bare med meg heller? gå fra Norkapp til Lindesnes da slipper du slike teite koder Jeg spesifiserer litt mer nå. En LITEN øde øy. Minst mulig gåing hit og dit. xD Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg spesifiserer litt mer nå. En LITEN øde øy. Minst mulig gåing hit og dit. xD får gå alene da... jeg trives godt i mitt eget selskap uansett hvor lang tid bør jeg beregne tror dere? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Media er noe bajs. Lærer jo ikke koder eller noe. Bare, vel. Vi fikk en tutorial for hvordan DW funka, også "jobb". Og som den tarden jeg er regna jeg med det skulle gå fint. JEG HATER TEKNOLOGIEN! ARGH! Jeg skal så jævlig flytte til en øde, øde øy når jeg blir stor. Uten elektrisitet eller noe. Også skal jeg bare ha en båt så jeg kommer meg til fastlandet for å handle. *hate på koder og alt det andre uforståelige dritet som jeg ikke får til* Jeg ønsker meg Go Live. Kan jeg flytte sammen med deg? men da må vi ha strøm! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 David Beckham og norsk millionær bygger fotballpark Fyren er fra Sortland faktisk. Er vanvittig mange Vesterålinger som har slått seg ned i brasil for tida. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 får gå alene da... jeg trives godt i mitt eget selskap uansett hvor lang tid bør jeg beregne tror dere? Lang. Kom innom øye en tur for kake. ^^ Kan jeg flytte sammen med deg? men da må vi ha strøm! Greit, men INGEN Pcer. oO Men mye kake. ^^ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) B-real: er det du som er den norske millionæren? Nie: ingen.. in..ingen pc? mmm.. kake.. Endret 30. januar 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Media er noe bajs. Media er koselig med de rette folkene. 8D Og Go Live, lulz. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Synes denne saken var mer interresant da. Men det kan ha noe med at jeg ikke er så sykt interresert i fotball Men mye kake. ^^ THE CAKE IS A LIE! Endret 30. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Media er koselig med de rette folkene. 8D Og Go Live, lulz. Sånn sett er en hvilken som helst linje kos med de rette folkene. Men så går jeg i C-klassen på LAV da. Klasen som er berømt for dårlig klassemiljø. Og ikke le av Go Live. Det er så lett... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 *raaaaap* Huff, jeg er stappmett.. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Synes denne saken var mer interresant da. Men det kan ha noe med at jeg ikke er så sykt interresert i fotball Men mye kake. ^^ THE CAKE IS A LIE! Not in cruelty, Not in wrath The REAPER came today An ANGEL visited this gray path And took the cube away. Nie, dere er kvitt Marianne Bergvall, REJOICE. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 B-real: er det du som er den norske millionæren? Døøøh.Synes denne saken var mer interresant da. Men det kan ha noe med at jeg ikke er så sykt interresert i fotballJeg kunne ikke gi meg mer faen i fotball egentlig, hørte bare snakk om i går at han fyren var fra sortland Men ja, det der er nok litt mer spennende. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Rockstar, baby I'm a rockstar. *gaule* Jeg tror jeg går og spiller xbox eller kler på meg. Eller kanskje begge deler om jeg føler meg kjempebra. Eller kanskje jeg bare sitter her og synger at jeg er en rockestjerne. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Not in cruelty, Not in wrath The REAPER came today An ANGEL visited this gray path And took the cube away. Nie, dere er kvitt Marianne Bergvall, REJOICE. Vel. Jeg hadde henne aldri, da. oO Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Men du går på skolen der hun kunne ha undervist. Dere burde være veldig glade fremdeles. Dessuten skjønner jeg ikke hva alle har i mot media, jeg lærte mye mer der enn på ungdomsskolen... Også i rene allmenne fag. :| Endret 30. januar 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg hater søvnmangel. Vil sove, men må gjøre lekser og så skal jeg trene. Pluss at hvis jeg sovner med linser, vil det meste rundt øynene mine gå gærnt... Hvor er ferien min? Vil ha den... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 SasaB: Kom her og lek rockestjerne med meg. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 SasaB: Kom her og lek rockestjerne med meg. Hadde jeg bodd i Bergen, så hadde jeg gladelig gjort det. Men det er 4 år siden jeg bodde i byen med skarre r'en. Savner Bergen, pitte litt. En av de beste byene jeg vet om... Oslo er så trist... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 uff, tror jeg spiste for mye pomfri nå fikk jeg vondt i magen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Enig i at Oslo er trist. Skikkelig trist. Asfaltklump. Bergen in my heart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg