Datasmurf Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Fortsatt like gøy. Skeptisk Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Gratulerer Mchansern Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Facebook er tard når det kommer til å laste opp hundreoghelvet bilder samtidig Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 God dag folkens Jeg våkna akkurat til kampstart i Tromsdalen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Same, se hva jeg fant på en pizzeria i La Manga: Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 I dag står det kongekrabbe og reker på menyen Har ikke prøvd konge krabbe før men satser på at det er godt. Reker er i allefall elsk Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Same, se hva jeg fant på en pizzeria i La Manga: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg er mer fornøyd med at de hadde et Viking-skjerf hengende også ^^ Et som farmor kjøpte faktisk Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 I dag står det kongekrabbe og reker på menyen Har ikke prøvd konge krabbe før men satser på at det er godt. Reker er i allefall elsk Det er kjempegodt. Du kan godt dele. Hinthint. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Jeg er mer fornøyd med at de hadde et Viking-skjerf hengende også ^^Et som farmor kjøpte faktisk mao er det en pub det bare henger norske pensjonister og fotballidioter på..hipp hurra for spania. "Jeg synes nå godt disse spanjolene kan ta HENSYN til at vi feirer 17. mai nå" Endret 11. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Nei, det er ikke bare det. Det er en del spanjoler der også. Er en familierestaurant så vidt jeg fikk med meg, med hovedsaklig pizza på menyen, men også litt sjømat, kjøtt og pasta. Men Nils Arne Eggen er ofte å finne der, og det er en del nordmenn som bor på La Manga så vidt jeg har fått med meg fra samtaler med "guiden" vår der nede (kompis av pappa, gift med den gamle sekretæren til sjefen til pappa), og Eggen er visst mellommann mellom nordmennene som vil ha skjerfet til laget "sitt" hengende på veggen der, og de spanjolene som driver restauranten. Det er andre steder med mer norske pensjonister og fotballidioter der, absolutt Som f.eks. Bambus, omringet av eierløse katter, mygg og som er drevet av ei dame fra Trondhjem og en fyr fra Marokko. De spiller DDE og Henning Kvitnes når du spiser -_- Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Forslag til hvordan jeg kan få maten til å synke raskere? Jogge med magen full av brød og servelat ekke bra. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Holder meg til en 3-4 dagers tur til Barcelona eller Madrid fremfor de klassiske norske turistfellene med blekfete pensjonister som syter og klager over at det ikke er norsk betjening på butikken rundt hjørnet til hotellet. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Second that, bytex. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Vel, dere om det, klart det er gøy med byer også, drar jo til Cartagena på shopping, men når mamma og pappa har kjøpt leilighet på La Manga pga. mammas revmatisme, og pappa inviterer meg med for en ukes tur sånn at jeg som er utbrent etter for mye skole får komme på rekonvalens, så sier jeg ikke nei takk, og jeg storkoste meg der. Lange dager i bassenget, på stranda eller total avslapping i en stol ved kanten av bassenget, med musikk, sitronsaft og ei god bok i solsteika i flere timer, så klart uten å få noe annen farge enn litt rosafarge på venstre overarm. Faktor 50 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Når det er sånn sett er det greit, ja. Da slipper man fulle russere på hotellfrokost som hamstrer mat i plastposer, og ekle briter som synger fotballsanger. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 I dag står det kongekrabbe og reker på menyen Har ikke prøvd konge krabbe før men satser på at det er godt. Reker er i allefall elsk Åh din bastard. Skal ha elgbiff jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jepp. Våkne tidlig (vel, for meg er alt før 11 tidlig) på formiddagen, sløve litt i senga med PM97, stå opp, spise frokost, dra på meg en shorts, smøre meg inn med solkrem og spørre pappa om dagens planer. Enten sløving ved bassenget, myse på damer og jenter som ligger toppløse på strendene ved Lillehavet og Middelhavet, eller sightseeing med hvert vårt speilrefleks. Enten god middag hjemme med varer kjøpt på den lokale supermercadoen 100 meter fra leiligheta, eller ut på en eller annen gøy restaurant pappa har oppdaga på en av de andre 6 turene han har vært der nede siden i forfjor Og i januar / februar, skal jeg ta med meg et par kompiser nedover og være der med dem en uke ^^ Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Demonfudge: Elgbiff er jo snadder da:) Holder meg til mat som lager seg selv i dag, Eneste negativet er at man må pille reker. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Javisst er det det. Kongekrabbe er det veldig lenge siden jeg har spist, så jeg fikk så lyst på det da du nevnte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg