Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er mer fornøyd med at de hadde et Viking-skjerf hengende også ^^

Et som farmor kjøpte faktisk :p

mao er det en pub det bare henger norske pensjonister og fotballidioter på..hipp hurra for spania.

"Jeg synes nå godt disse spanjolene kan ta HENSYN til at vi feirer 17. mai nå"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Nei, det er ikke bare det. Det er en del spanjoler der også. Er en familierestaurant så vidt jeg fikk med meg, med hovedsaklig pizza på menyen, men også litt sjømat, kjøtt og pasta.

Men Nils Arne Eggen er ofte å finne der, og det er en del nordmenn som bor på La Manga så vidt jeg har fått med meg fra samtaler med "guiden" vår der nede (kompis av pappa, gift med den gamle sekretæren til sjefen til pappa), og Eggen er visst mellommann mellom nordmennene som vil ha skjerfet til laget "sitt" hengende på veggen der, og de spanjolene som driver restauranten.

Det er andre steder med mer norske pensjonister og fotballidioter der, absolutt :p

Som f.eks. Bambus, omringet av eierløse katter, mygg og som er drevet av ei dame fra Trondhjem og en fyr fra Marokko.

De spiller DDE og Henning Kvitnes når du spiser -_-

Lenke til kommentar

Vel, dere om det, klart det er gøy med byer også, drar jo til Cartagena på shopping, men når mamma og pappa har kjøpt leilighet på La Manga pga. mammas revmatisme, og pappa inviterer meg med for en ukes tur sånn at jeg som er utbrent etter for mye skole får komme på rekonvalens, så sier jeg ikke nei takk, og jeg storkoste meg der.

Lange dager i bassenget, på stranda eller total avslapping i en stol ved kanten av bassenget, med musikk, sitronsaft og ei god bok i solsteika i flere timer, så klart uten å få noe annen farge enn litt rosafarge på venstre overarm.

Faktor 50 :love:

Lenke til kommentar

Jepp.

Våkne tidlig (vel, for meg er alt før 11 tidlig) på formiddagen, sløve litt i senga med PM97, stå opp, spise frokost, dra på meg en shorts, smøre meg inn med solkrem og spørre pappa om dagens planer. Enten sløving ved bassenget, myse på damer og jenter som ligger toppløse på strendene ved Lillehavet og Middelhavet, eller sightseeing med hvert vårt speilrefleks.

Enten god middag hjemme med varer kjøpt på den lokale supermercadoen 100 meter fra leiligheta, eller ut på en eller annen gøy restaurant pappa har oppdaga på en av de andre 6 turene han har vært der nede siden i forfjor :p

Og i januar / februar, skal jeg ta med meg et par kompiser nedover og være der med dem en uke ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...