Datasmurf Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Jeg tror jeg holder meg til standard Notepad. Har prøvd Notepad2 og andre arter, men jeg returnerer alltid til Notepad ^^ Endret 30. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 ett evig rot med bokstaver? Nei. Et grafisk program a la word til å kode sider med. Altså du ser ikke kodingen, bare resultatet. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Nei. Et grafisk program a la word til å kode sider med. Altså du ser ikke kodingen, bare resultatet. *skuffa* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) What you see is what you get ett evig rot med bokstaver? Egentlig WYSIWIS What You See Is What I See WYSIWYAF What You See Is What You Asked For WYSIAYG What You See Is All You Get WYSIWYM What You See Is What You Mean WYCIWYG What You Cache is What You Get WYGIWYG What You Get Is What You Get WYSYHYG What You See You Hope You Get WYSIWYN What You See Is What You Need WYSIWYP What You See Is What You Print WYSINWYG What You See Is Not What You Get WYFIWYG What You Feel Is What You Get YSIWYS What You See Is What You Sign WYSIWYW What You See Is What You Want Endret 30. januar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Jeg har ikke prøvd WYSIWUG enda engang. lets stick together jeg vet ikke engang hva det er jeg What you see is what you get ett evig rot med bokstaver? WYSIWYG-modus er heller det motsatte av det som for deg fortoner seg som et evig rot med bokstaver - du plasserer inn distinkte elementer på en flate som (i teorien) er en realistisk representasjon av hvordan siden blir seende ut i en nettleser. Programmet skriver koden for deg, du peker og klikker. .. Med mindre det var akronymet du snakket om, i så fall var denne forklaringen unødvendig. :< Endret 30. januar 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg tror jeg holder meg til standard Notepad.Har prøvd Notepad2 og andre arter, men jeg returnerer alltid til Notepad ^^ Joda, men Notepad++ har nummererte linjer Så slipper jeg telle når jeg får feil i et random php-script Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg tror jeg holder meg til standard Notepad.Har prøvd Notepad2 og andre arter, men jeg returnerer alltid til Notepad ^^ Joda, men Notepad++ har nummererte linjer Så slipper jeg telle når jeg får feil i et random php-script Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jo jo, for dere som loker rundt med php er det sikkert praktisk, men for meg som bare leker med html og css, går det helt greit med standard notepad Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 PepsiCo: Joda, men Notepad, kun Notepad, har ikke det Det var dét som var poenget Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det går helt greit for ukompliserte greier (og mer kompliserte greier, dersom man har masochistiske tendenser), men det er fremdeles ineffektivt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 PepsiCo: Joda, men Notepad, kun Notepad, har ikke det Det var dét som var poenget aha Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 "WYSYHYG - What You See You Hope You Get" Tankereaksjonen når det går opp for deg at jenta du flørter med kanskje ikke er jente. HAHA HAH AHHAHA haha eheh hee... .____. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Haha, innkallelse til tannlegen den 12 februar.. og, det finnes ikke mange ting som er verre enn å lage mat mens man er skikkelig sulten, og da mener jeg skikkelig! cola+pølse+pomfri=usunn mat = godt.. :S Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Way! Jeg begynner å tenke at jeg kanskje skulle gått media i stedet. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Way! Jeg begynner å tenke at jeg kanskje skulle gått media i stedet. Media er ikke stedet ass :| ikke for meg ihvertfall Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Way! Jeg begynner å tenke at jeg kanskje skulle gått media i stedet. Media er/var kos. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Way! Jeg begynner å tenke at jeg kanskje skulle gått media i stedet. And why is that? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Media er noe bajs. Lærer jo ikke koder eller noe. Bare, vel. Vi fikk en tutorial for hvordan DW funka, også "jobb". Og som den tarden jeg er regna jeg med det skulle gå fint. JEG HATER TEKNOLOGIEN! ARGH! Jeg skal så jævlig flytte til en øde, øde øy når jeg blir stor. Uten elektrisitet eller noe. Også skal jeg bare ha en båt så jeg kommer meg til fastlandet for å handle. *hate på koder og alt det andre uforståelige dritet som jeg ikke får til* Jeg ønsker meg Go Live. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 personalmøte med pizza om 15 minutter Jeg skal så jævlig flytte til en øde, øde øy når jeg blir stor. Uten elektrisitet eller noe. Også skal jeg bare ha en båt så jeg kommer meg til fastlandet for å handle. *hate på koder og alt det andre uforståelige dritet som jeg ikke får til* du blir ikke heller bare med meg heller? gå fra Norkapp til Lindesnes da slipper du slike teite koder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg