dysfunctional Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 La oss avkrefte en myte med en gang: Utelivet på Gol består av en bar. Som spiller tåpelig musikk. Ikke noe bra uteliv her. Pernille's? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Brr, det er kaldt i Sør-Trøndelag. Gleder meg til å komme opp til Steinkjer der det forhåpentligvis er varmere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 La oss avkrefte en myte med en gang: Utelivet på Gol består av en bar. Som spiller tåpelig musikk. Ikke noe bra uteliv her. Pernille's? Jeg har kun besøkt baren på Gol hortell. den sugde, men ikke npoh til at jeg ille la igjen pengrm der. Dem had kald øl- Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 La oss avkrefte en myte med en gang: Utelivet på Gol består av en bar. Som spiller tåpelig musikk. Ikke noe bra uteliv her. Pernille's? Jeg har kun besøkt baren på Gol hortell. den sugde, men ikke npoh til at jeg ille la igjen pengrm der. Dem had kald øl- TIPS: Hold deg på land til du kan skrive hva npoh egentlig betyr Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Man skal ikke kimse av kald øl! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Man skal ikke kimse av kald øl!Nja... Tenk om det var *grøss* Ringnes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Man skal ikke kimse av kald øl! Du har et alt for godt poeng... Nå vises det Istid på her.. Må se.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg har kun besøkt baren på Gol hortell. den sugde, men ikke npoh til at jeg ille la igjen pengrm der. Dem had kald øl- Det er jo en bar rett utenfor Gol hotell Pernille's heter den. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Og jeg tviler egentlig på at folket i Gol stikker på hotellet når de skal ut? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Herre faen, hva ser jentunger i Gossip Girl?Kom til Orkanger i sted og tenkte jeg sku tilbringe litt tid med den syke søstra mi som ligger oppe i stua, og så endte jeg opp med å se litt på det mølet av en serie. Jeg sku ønske jeg hadde latt være. ↖ Endret 11. oktober 2009 av Lord Britishface Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Tross min fobi mot det danske språk (kartofler, kamelåså osv.) er jeg bare nødt til å se denne. http://www.jaman.com/movie/How-Get-Rid-Others/0Pc7H5q89ydA/ Juhu. Hei, sexy. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Man skal ikke kimse av kald øl!Nja... Tenk om det var *grøss* Ringnes. Du sier noe. Og jeg må skamfullt innrømme at jeg ser sjarmen i Gossip Girl. Penn Badgley er skamheit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Og med det var koffeinluren over og jeg er i gang med å installere windows 7 på den stasjonære. Lurer på hvor sent det blir i natt, jeg. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg tror faktisk man kan lage verdens dårligste/kjedeligste serie(og da snakker jeg værre enn GG), og fortsatt få tusenvis av tilhengere(Les: Kvinner) kun pga. heite skuespillere. Trist. Er så mye søppel på TV. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Ok, tiden for innrømmelse av sette tv-serier! * Ugly Betty * Hele Sex And The City. To ganger.. OMNOMNOM *kosepå nye Logistics-skiva* =3 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg skal hvertfall være lenge oppe fordi jeg er aleine hjemme og det er driiiiiiiitkuuuuuuult!!1 LueDotten: Sant. Og i GG har de fine KLÆR i tillegg! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg hadde en persiode der jeg fulgte med på Hotel Cæsar. Tilgi meg, jeg visste ikke hva jeg gjorde. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 ...det kan jeg ikke toppe. Ikke engang med Passions, som jeg så på da jeg var ti. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Juhu. Hei, sexy. Om du tenkte på noe så vil jeg bare få sagt at jeg er hetro. Jeg hadde en persiode der jeg fulgte med på Hotel Cæsar.Tilgi meg, jeg visste ikke hva jeg gjorde. Jeg så en episode for flere år siden da det var ran og en av ranerne ble skutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg