Lemon Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg skal snart hjem og forumhore hele natta, tenker jeg! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 /me brenner GTA4 igjen etter at mamma tok fra meg den gamle plata.Som Gavekort sa en plass: ISO FTW! Brenne platen?? Seriously, er det til PC så lager du ISO. Gjør det med alle spillene selv jeg. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 God kveld alle forumhattifnatter! Tar den nye avataren min seg godt ut? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 God kveld alle forumhattifnatter! Tar den nye avataren min seg godt ut? synes den er bra jeg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 God kveld alle forumhattifnatter! Tar den nye avataren min seg godt ut? Det gjør den Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 God kveld alle forumhattifnatter! Tar den nye avataren min seg godt ut? god kveld, og ja men likte den forrige bedre. Julestemning ftw! Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 http://open.spotify.com/track/7vssfcBRZCKmGQcarLmffW I LOL'd Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 God kveld alle forumhattifnatter! Tar den nye avataren min seg godt ut? men likte den forrige bedre. Julestemning ftw! Hva med en lekker kombinasjon da? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Wiciwato: Så klart. Kommunisme OG Simpsons - kan det bli bedre? Men for å være helt ærlig synes jeg jule-avataren var meget vakker, og hvis ingen topper dette får du poeng fra meg når den kåringa kommer. Hvis du bytter til den, that is. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg har ingen gode idéer til juleavatar i år : / Kanskje jeg skal stille meg på sidelinjen og se på. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Tenkte jo på deg når jeg valgt kommunismen som bakgrunn, cyph. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg har ingen gode idéer til juleavatar i år : / Kanskje jeg skal stille meg på sidelinjen og se på. Den fine figuren du har der hadde jo kledde en nisselue. Vant ikke du i fjor og? Du må nesten være med. Tenkte jo på deg når jeg valgt kommunismen som bakgrunn, cyph. Det er både vel og bra, men den du har nå (ren juleavatar) er skikkelig koselig! Selv om det er tidlig.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg vant vel, ja. Husker ikke helt Prøvde å sette en nisselue på Narwhalen, men fikk det ikke helt til. I'm in it to win it, som du sikkert forstår, om jeg først skal være med. Noen som vil prøve seg? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg vant vel, ja. Husker ikke helt Prøvde å sette en nisselue på Narwhalen, men fikk det ikke helt til. I'm in it to win it, som du sikkert forstår, om jeg først skal være med. Noen som vil prøve seg? Jeg kan godt prøve meg.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Da har jeg inntatt kveldens hovedrett og må ærlig innrømme at jeg overgikk mine egne forventninger totalt. This was a triumhp. I'm making a note here: Huge success! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Da har jeg inntatt kveldens hovedrett og må ærlig innrømme at jeg overgikk mine egne forventninger totalt. This was a triumhp. I'm making a note here: Huge success! Selv har jeg blitt mett på Dolly Dimples Pizza og Is. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Godteri og tv i sofakroken <3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Minn meg på at 1100 gram kalkunbryst er litt i meste laget for to personer forresten. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Pingle lars. Det er jo bare forrett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Din mening teller ikke. Nordlendinger er genetisk utstyrt med svær kjeft for både input og output. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg