CorporalClegg Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 Sitter hos mormor på en nettpc, uten mus. Så heliattack blir for avansert.. Mer i denne sjangeren; http://www.123spill.no/spill/2242.php Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 Avansert som i at pc'en ikke klarer det, eller i som at kontrollen blir fucked? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 Min eee vil ikke boote.. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 Som i kontrollen blir fucked. Run var litt bra; http://www.kongregate.com/games/player_03/run lvl. 35, slå den! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 Bare å sette pekeren midt på vinduet, helt øverst, Holde inne LMB og fyre i vei Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 Min eee vil ikke boote.. Hva gjør jeg? Installer Easypeasy. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 Bare å sette pekeren midt på vinduet, helt øverst, Holde inne LMB og fyre i vei Min eee vil ikke boote.. Hva gjør jeg? Installer Easypeasy. ???? Profit? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Min eee vil ikke boote.. Hva gjør jeg? Ta ut batteriet, trykk inn powerknappen for å være sikker på at den er tom for strøm. Sett inn strømadepteren, ikke batteriet, prøv å start opp med kun laderen i. Deretter prøver du å starte opp med batteriet og laderen. edit: etter som jeg forsto det, så er det pcn og ikke operativsystemet som ikke vil boote Endret 10. oktober 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
TheUnforgiven Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 Som i kontrollen blir fucked. Run var litt bra; http://www.kongregate.com/games/player_03/run lvl. 35, slå den! Har tatt alle femti nivåene, og kommet til lvl 47 på Intense Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 Min eee vil ikke boote.. Hva gjør jeg? Ta ut batteriet, trykk inn powerknappen for å være sikker på at den er tom for strøm. Sett inn strømadepteren, ikke batteriet, prøv å start opp med kun laderen i. Deretter prøver du å starte opp med batteriet og laderen. edit: etter som jeg forsto det, så er det pcn og ikke operativsystemet som ikke vil boote Er operativsystemet. Chris installerte w7 i går, og da funka den, men nå vil den altså ikke boote. Eller hva det heter. Skrur seg hvertfall ikke på. Er bare en svart skjerm med musa. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Kanskje du har fått en, høhø, orm. Fra Narvesen kanskje? Larver var det forresten. Larver. Endret 10. oktober 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 Trykk [f8] under oppstarten av pcn, mange ganger, så får du opp en meny hvor du kan velge å gå inn i sikkerhetsmodus. Prøv det. Kommer du inn, så restarter du pcn og sjekker om du kommer inn vanglig igjen. Hvis ikke, så gir du beskjed her. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 Kanskje du har fått en, høhø, orm. Fra Narvesen kanskje? Larver var det forresten. Larver. Kanskje det... infisert av en hvit larve... Trykk [f8] under oppstarten av pcn, mange ganger, så får du opp en meny hvor du kan velge å gå inn i sikkerhetsmodus. Prøv det. Kommer du inn, så restarter du pcn og sjekker om du kommer inn vanglig igjen. Hvis ikke, så gir du beskjed her. Skjer det samme når jeg prøver å gå inn i safe mode.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 Kommer du inn i feilsøkingsverktøyet, som jeg mener å huske at det går an å komme inn i, fra [f8]-menyen? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 ????Profit? Ja. Nyeste skal visst også ha bedre støtte for nettverksdrivere. Så sannsynligvis slipper du knote med det. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 Kommer du inn i feilsøkingsverktøyet, som jeg mener å huske at det går an å komme inn i, fra [f8]-menyen? Holder på med det nå. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 Som i kontrollen blir fucked. Run var litt bra; http://www.kongregate.com/games/player_03/run lvl. 35, slå den! Argh, så avhengighetsskapende! Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg vil se en god "based on a true story" film nau! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 Ser ikke ut som noe vil funke... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Hvor lenge har du forresten hatt tålmodighet til å vente når svarte skjermen kommer? I visse tilfeller har jeg faktisk venta i 3 kvarter før innloggingsbildet plutselig dukka opp. edit: Når jeg tenker meg om, så var det i Vista. Eventuelt boot fra samme minnepenn som det ble installert fra og velg repareringsverktøyet derifra. Blant annet chkdisk... Skit at jeg sitter på jobb nå, slik at jeg ikke får feilsøkt synkront og funnet ut hva det egentlig står. Endret 10. oktober 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg