Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

biril, nei, denne gangen ikke :p

Begge frister like mye.

NgZ, jeg kom inn der med -5 på begge øya, allergi mot skau og lyng om vår og sommer, dårlig hørsel, skremmende dårlig kondis og div. papirer med psykiske problemer :p

Det at de spurte hva jeg ville gjøre om de gav meg en pistol, og jeg ikke kunne noe annet enn å være ærlig og si at det da ville friste meg jævlig mye å skyte noen i foten for å se hvordan de reagerte, og så evt. skyte noen flere for å se hvordan de reagerte og så føre statistikk over det hele, gjorde vel heller ikke saken min noe bedre for at jeg skulle få komme inn i militæret :p

edit: Tabeller har jeg aldri likt eller brukt frivillig på noen sider jeg har laget :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva skal man med koding når det finnes frontpage? :D

/facepalm

:)

Jeg selvlærte meg XHTML og CSS på grunnkurs, fordi webdesignlæreren var talentløs... Vel verdt tiden det tok (som egentlig ikke var så fryktelig mye).

Dreamweaver er for øvrig bunnsolid som teksteditor, WYSIWYG-modus har jeg ikke prøvd noe særlig. 8D

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Det at de spurte hva jeg ville gjøre om de gav meg en pistol, og jeg ikke kunne noe annet enn å være ærlig og si at det da ville friste meg jævlig mye å skyte noen i foten for å se hvordan de reagerte, og så evt. skyte noen flere for å se hvordan de reagerte og så føre statistikk over det hele, gjorde vel heller ikke saken min noe bedre for at jeg skulle få komme inn i militæret :p

Fin historie, når kommer trollet ut av skapet?

Bruk i alle fall Dreamweaver hvis du skal lage noe. :p

WYSIWUG = æsj

Lenke til kommentar

Frontpage er jo så enkelt og får alt til å se proft ut.

Helt til du blir ferska fordi det står i meta-taggen at du har brukt det :p

Da fant jeg ut at jeg skulle lære meg html og lage side i notepad i stedet og i februar 2004 var den ferdig :love:

edit: Pepsi, troll? Skap? Hva nå? :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
hva skal man med koding når det finnes frontpage? :D

Fordi frontpage suger. :p

Bruk i alle fall Dreamweaver hvis du skal lage noe. :p

Meh.

Notepad ++ :love:

Jeg har ikke prøvd WYSIWUG enda engang.

Det er vanskelig :-| Ingenting blir som en vil at det skal bli :cry:

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Oh and: Notepad som følger med windows er ikke så veldig pro, selv om den virker. Ingen syntaxhighlighting eller autoindent. Ordnung muss sein, også i kode.

Notepad++ er derimot ganske grei, men jeg er nå engang oppfostret på DW.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...