Datasmurf Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) biril, nei, denne gangen ikke Begge frister like mye. NgZ, jeg kom inn der med -5 på begge øya, allergi mot skau og lyng om vår og sommer, dårlig hørsel, skremmende dårlig kondis og div. papirer med psykiske problemer Det at de spurte hva jeg ville gjøre om de gav meg en pistol, og jeg ikke kunne noe annet enn å være ærlig og si at det da ville friste meg jævlig mye å skyte noen i foten for å se hvordan de reagerte, og så evt. skyte noen flere for å se hvordan de reagerte og så føre statistikk over det hele, gjorde vel heller ikke saken min noe bedre for at jeg skulle få komme inn i militæret edit: Tabeller har jeg aldri likt eller brukt frivillig på noen sider jeg har laget Endret 30. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hva skal man med PC når man har skrivemaskin? Hva skal man med sosialliv når man har underliv? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 hva skal man med koding når det finnes frontpage? og piczo Piczo<3<3<3<3<3<3<3333 Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 hva skal man med koding når det finnes frontpage? Fordi frontpage suger. Bruk i alle fall Dreamweaver hvis du skal lage noe. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) hva skal man med koding når det finnes frontpage? /facepalm Jeg selvlærte meg XHTML og CSS på grunnkurs, fordi webdesignlæreren var talentløs... Vel verdt tiden det tok (som egentlig ikke var så fryktelig mye). Dreamweaver er for øvrig bunnsolid som teksteditor, WYSIWYG-modus har jeg ikke prøvd noe særlig. 8D Endret 30. januar 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det at de spurte hva jeg ville gjøre om de gav meg en pistol, og jeg ikke kunne noe annet enn å være ærlig og si at det da ville friste meg jævlig mye å skyte noen i foten for å se hvordan de reagerte, og så evt. skyte noen flere for å se hvordan de reagerte og så føre statistikk over det hele, gjorde vel heller ikke saken min noe bedre for at jeg skulle få komme inn i militæret Fin historie, når kommer trollet ut av skapet? Bruk i alle fall Dreamweaver hvis du skal lage noe. WYSIWUG = æsj Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Frontpage er jo så enkelt og får alt til å se proft ut. Helt til du blir ferska fordi det står i meta-taggen at du har brukt det Da fant jeg ut at jeg skulle lære meg html og lage side i notepad i stedet og i februar 2004 var den ferdig edit: Pepsi, troll? Skap? Hva nå? Endret 30. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg har ikke prøvd WYSIWUG enda engang. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) hva skal man med koding når det finnes frontpage? Fordi frontpage suger. Bruk i alle fall Dreamweaver hvis du skal lage noe. Meh. Notepad ++ Jeg har ikke prøvd WYSIWUG enda engang. Det er vanskelig :-| Ingenting blir som en vil at det skal bli Endret 30. januar 2008 av bazukh Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg har ikke prøvd WYSIWUG enda engang. jeg vet ikke engang hva det er jeg Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Oh and: Notepad som følger med windows er ikke så veldig pro, selv om den virker. Ingen syntaxhighlighting eller autoindent. Ordnung muss sein, også i kode. Notepad++ er derimot ganske grei, men jeg er nå engang oppfostret på DW. Endret 30. januar 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 jeg vet ikke engang hva det er jeg Ikke jeg heller. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Notepad ++ *WYSIWYG folkens 8D Oi, sorry, blander You og U Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg har ikke prøvd WYSIWUG enda engang. jeg vet ikke engang hva det er jeg What you see is what you get Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Lære seg knytte renneløkke, barberblad, blod. Hamm.. Hamm.. Hva mer trenger jeg. Joo. Seigemenn, i følge Lena. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 jeg vet ikke engang hva det er jeg Ikke jeg heller. What You See Is What You Get Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 notepad ++ er veldig bra egentlig. Microsoft kunne ha trengt seg et kurs. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) [quote name='Espen pai' What you see is what you get ett evig rot med bokstaver? Endret 30. januar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 *WYSIWYG folkens 8D Tenkte akkurt på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg