Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke at jeg skal motsi det eventuelle faktum at du faktisk har gått ned i vekt.

Første gangen i livet mitt at jeg kan huske å ha hørt fra noen at jeg har gått ned i vekt, var da jeg hadde så dårlig råd at jeg levde på én pose toro-suppe fordelt på to dager, til middag :p

Husker den sommeren jeg hadde noe med magen der jeg levde på saft og toast og alt rant ut alle veier allikevel..hele sommerferien...DA var jeg tynn gitt. Ble sendt til ho mor (bestemoren min) til oppfeitingskur de sommeren :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Bestemødre har en tendens til å gjøre det slik. Selv må jeg passe på at det enten er lenge til jeg skal spise, eller lenge siden jeg har spist middag når jeg skal på besøk til besteforeldrene mine når jeg er hjemme på øya en gang i blandt.

edit: men nå skal en legge seg. Kan ikke huske sist jeg var oppe så sent en kveld, så god natt godtfolk og ikke god natt til dårligfolk,

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Give us a pikk?

Jeg har en, men så fremt du ikke har innovertiss og pupper får hverken se eller røre.

Victory! No, wait :(

edit:

Bare så det er sagt, jeg står ikke for et ord av det jeg kan finne på å si på forumet i kveld. Jeg er klinkede edru, men har også en nikotintom kropp for første gang på 5-6år.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Give us a pikk?

Jeg har en, men så fremt du ikke har innovertiss og pupper får hverken se eller røre.

Det går bra, Lars kan steppe inn for deg. Han koster bare 1450kr/min. :fun:

Lenke til kommentar
Bestemødre har en tendens til å gjøre det slik. Selv må jeg passe på at det enten er lenge til jeg skal spise, eller lenge siden jeg har spist middag når jeg skal på besøk til besteforeldrene mine når jeg er hjemme på øya en gang i blandt.

edit: men nå skal en legge seg. Kan ikke huske sist jeg var oppe så sent en kveld, så god natt godtfolk og ikke god natt til dårligfolk,

Tror aldri jeg spiste så mye godt som da..hvalkjøtt,kjøttboller,lammelår,lapskaus osv..faen..tror jeg er sulten her :(
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...