Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Apropos alkohol. Newcastle Brown Ale. <3 Bare så dere vet det.
Jeg synes det smaker litt mild fyllik av det, det mangler litt fylde og romslighet. Dyrt er det også, og skal man først betale overpris for import-øl finnes det mye godsaker under labelen irish red som gir vel så mye for pengene.

Hmm. Det eneste som frysetrikset resulterte i, var at tikkelyden ble verre.

Da hiver jeg meg i sofaen og spiller litt guitar hero heller.

Hvor lenge lot du den ligge? Jeg har best erfaring med rundt et døgn.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Det er ofte de bruker slike slankespeil i prøverom. Primært for at folk skal føle seg mer vel og tro at de ser bedre ut enn de gjør i et bestemt klesplagg, for å øke salg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Nåja.

Du startet en trend menneske, ikke tilfeldig. Du ble overgått av "Flygende rektum" riktignok, som atm har forumets feteste navn.

Han er en fet person irl også.

Så det at han har et fett navn er nesten bare en selvfølge.

Lenke til kommentar
Jeg synes du har gått litt ned i vekt b|real? Eller er det kanskje bare bildet som lyver?
What he said:
Det er ofte de bruker slike slankespeil i prøverom. Primært for at folk skal føle seg mer vel og tro at de ser bedre ut enn de gjør i et bestemt klesplagg, for å øke salg.

Kan godt hende at jeg har gått ned i vekt...har ikke veid meg på sånn veldig lenge og det er ikke den tingen jeg går rundt å husker eller bryr meg så mye om. Akkurat som at jeg kanskje trenger er hårklipp...ser litt sånn The Beatles aktig ut på håret om dagene :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Ikke at jeg skal motsi det eventuelle faktum at du faktisk har gått ned i vekt.

Første gangen i livet mitt at jeg kan huske å ha hørt fra noen at jeg har gått ned i vekt, var da jeg hadde så dårlig råd at jeg levde på én pose toro-suppe fordelt på to dager, til middag :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...