Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Ååh. En trussel! Du må være varsom, L4r5. Det vet han da allerede, han bort tross alt med meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Også har du ikke fått med Smøla Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg har tegna et Drammenskart til PerOpusen forresten. Noen som kjenner seg igjen? Haha, jeg la ikke merke til den awesome blekkspruten i drammenselva før nå! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Det vet han da allerede, han bort tross alt med meg Deg bare binder jeg fast til senga om du blir for plagsom. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) FY. FAEN. <4<5<6 alt for deg <7 @Egil: Joda, smøla er markert med rødt. Du bare ser det ikke. Endret 9. oktober 2009 av Tee_c Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg har tegna et Drammenskart til PerOpusen forresten. Noen som kjenner seg igjen? Haha, jeg la ikke merke til den awesome blekkspruten i drammenselva før nå! Takk for at du la merke til den! Det var veldig vanskelig å få plass til åtte armer. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Gah, hva kalles det igjen med menn som bryr seg veldig om hva de kler seg med og pynter seg og sminker seg og sånt? Nei, Jan Thomas er ikke rette svar. edit: Takk for at du la merke til den! Det var veldig vanskelig å få plass til åtte armer. Den var awesome. Kuleste jeg har sett i drammen noen gang. Skal kanskje ikke mye til å oppnå, but still! Endret 9. oktober 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Gah, hva kalles det igjen med menn som bryr seg veldig om hva de kler seg med og pynter seg og sminker seg og sånt? Nei, Jan Thomas er ikke rette svar. Metrofil? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) God natt forum. Endret 9. oktober 2009 av Mchansern Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Transvestitter. Som forøvrig nesten aldri er homofile, de liker damer. Som Eddie Izzard sa det, "we're like male lesbians". Endret 9. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Det var metro jeg trodde det var også, men jeg synes ikke det høres riktig ut. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Bytex er hardcore forresten. Som lever i ghettoen. Det er ganske bra matvaresjapper der da. Men nå har det jo kommet en på Bragernes óg, så jeg slipper å dra over til de mørke avkroker for å få tak i sånne morosaker. Jeg vil herved gi Bytex en klapp på skulderen (eventuelt en litt stiv klem, kommer litt an på intimgrensene hans). Endret 9. oktober 2009 av Lemon Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Arg. Har prøvd å få sovet i en time nå, men jeg ble vekka av stikking i navlen. Noen som har kjent noe liknende? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Het ikke du Hoppende Bryster før? Da er det greit med klemmen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Hoppende pupper var det ja! Takk Bytex... Jeg satt faktisk og spekulerte i hva det gamle nicket var. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Da er det en avtale, Bytex. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Bor Bytex i Drammen? o_O Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Arg. Har prøvd å få sovet i en time nå, men jeg ble vekka av stikking i navlen. Noen som har kjent noe liknende? Har du blitt sparket i skrittet nylig? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Bor Bytex i Drammen? o_O Han gjør det, veit du! Og ja, jeg har opplevd prikking i navelen før. Rart og ubehagelig. Aner ikke hva som trigger sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg