Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Noen som har noen formening om når klementiner begynner å dukke opp igjen i norske butikker? Jeg trenger og spiser altfor mange klementiner. Sikkert ikke så lenge til, alle de andre juletingene har jo kommet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Tommy, ja, jeg prøver, men maten og den gode vinen, en Izadi Crianza fra 2005, har gjort meg søvnig, så nå sitter jeg bare her og horer litt før jeg går tilbake til enten boken min eller å føre Fulham videre til seier i 2016 på PM97 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Tar kvelden nå jeg. Vet det er tidlig til en fredagskveld å være, men er trøtt. God natt folx! I morgen er jeg 17 år gammel. Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Jepp, så når dere tar helga setter jeg i gang... Komme meg i seng. Opp i morra. Jobbe. Kan ikke si jeg gleder meg, men så har jeg vært syk hele uka. Uten at det er relevant eller interessant på noe nivå. Noen må bruke min helgekvote. Slapp av ekstra mye! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Du spurte aldri. </3 Jeg venta og venta... Så du svarer heller på det patetiske forsøket på å fri enn å vente på det jeg snart har forberedt i 6 måneder...? E're mulig. *hviske så ikke Bytex leser det* Jeg har ikke forplikta meg til noe enda. <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Mens dere snakker om øl, se så søtt Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 *hviske så ikke Bytex leser det* Jeg har ikke forplikta meg til noe enda. <3 jeg vet det <3 rawr. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Og med det sier jeg god natt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 *hviske så ikke Bytex leser det* Jeg har ikke forplikta meg til noe enda. <3 jeg vet det <3 rawr. Du tror du vet ja. Du skulle bare visst hva hun forplikta seg til i natt... i drømmene mine. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) i drømmene mine. Du har fortalt meg hva du drømte. Vil du jeg skal fortelle det? Endret 9. oktober 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Alle sammen, knips bilde og putt i RPP nuh! :-------------D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 i drømmene mine. Du har fortalt meg hva du drømte. Vil du jeg skal fortelle det? Nei. La meg få ha drømmene mine i fred! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Kan noen noensinne tilgi meg? Har av en aller annen grunn fått smaken på RedBull og Gin.. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Så fiiin bil! Jeg har tegna et Drammenskart til PerOpusen forresten. Noen som kjenner seg igjen? TC: Endret 9. oktober 2009 av Lemon Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Mikke har aldri vært så kul Se filmen hos Youtube edit: Lemon: Bragernes. Endret 9. oktober 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Alle sammen, knips bilde og putt i RPP nuh! :-------------D Done Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Du tror du vet ja. Du skulle bare visst hva hun forplikta seg til i natt... i drømmene mine. Uskikkelige pike... Og ja, RPP-spam! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Nei. La meg få ha drømmene mine i fred!Greit. Siden du er så søt. Uskikkelige pike... Du skulle bare visst! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Lemon, jepp, jeg bor der det står GHETTO på kartet ditt. Men det stemmer jo bra. Bare somaliere her. Og meg. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Ja, Lemon, jeg kjenner meg igjen, er ikke så uendelig vanskelig å finne frem akkurat i det området der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg