Ballus Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg greier ikke å bestemme meg for hvilken farge jeg skal ha på gitaren, kan dere hjelpe?litt dårlig bilde, men... Heller selv mest i som er "trefarga", men er så usikker:P her er et annet Trefarga. definitivt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Du er ikke den som burde snakke for høyt. Du drikker JD. DET er alkoholMISbruk det! JD er smud. Smud i tell you. Eeeyh, det er ikke noe galt i å drikke JD! Marry me? <3 Ja. Heller deg enn LARS, hvertfall! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Newcastle er iallfall det ølet jeg liker best. Prøver faktisk å styre unna barer som ikke selger det. Synes lyst øl smaker piss mesteparten av tida. Det går dog an å drikke, om man må. Har funnet en annen god øl her i Sverige: Banana Bread Beer. Det høres kanskje ikke så godt ut, men jeg synes det smaker ganske bra. Deilig banansmak uten at den blir for dominerende. Smurf: Godt å høre at du koser deg i Syden. Nyt det mens du kan. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 PUMPEN ZIE MEINEN HULD ZU OHLJE, JAH Ja Helga, ja klar! Tyskland, landet der alt er greit <3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 JD er smud. Smud i tell you.Smaksløkene dine ringte meg i stad. De ville rapportere et grovt tilfelle av vold mot dem. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 PFT! Tullprat! Vi er bare alkoholnytere. Du er alkoholmisbruker Ida. Det første steget mot å få apen av ryggen er å innse at du har et problem. INNSE! Men du da. Eneste jeg har misbrukt noengang er jo deg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Ja. Heller deg enn LARS, hvertfall! Yay! I think :| Tyskland, landet der alt er greit <3 Vi lage tilsvarende postere av oss den 31? Smaksløkene dine ringte meg i stad. De ville rapportere et grovt tilfelle av vold mot dem. De jævlene der ekke til å stole på mann. Men du da. Eneste jeg har misbrukt noengang er jo deg. Det er litt annerledes Endret 9. oktober 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg greier ikke å bestemme meg for hvilken farge jeg skal ha på gitaren, kan dere hjelpe? litt dårlig bilde, men... Heller selv mest i som er "trefarga", men er så usikker:P her er et annet Trefarga. definitivt. Takk, det var alt jeg trengte:P Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Nei, dere, alt dette snakket har gjort meg tørst. Brb vin. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Ja. Heller deg enn LARS, hvertfall! Veeent nå litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Hva heter det programmet som gjør at du kan styre en pc fra en annen pc. Teamviewer btw: Faen så slitsom Raining Blood av Slayer var. Dritvanskelig selv på Easy. Akkurat når jeg trodde jeg hadde rundet det ferdig og hadde allerede dritvondt i hånda, så kommer faen meg Dragonforce på slutten edit: også ser vi at det plutselig har gått noen sider jah Endret 9. oktober 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Takk, det var alt jeg trengte:P Gledelig å være til hjelp. Den andre så ræv ut. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Ja. Heller deg enn LARS, hvertfall! Veeent nå litt. Du spurte aldri. </3 Jeg venta og venta... Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Hva heter det programmet som gjør at du kan styre en pc fra en annen pc. En trojaner. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Du spurte aldri. </3 Jeg venta og venta... Så du svarer heller på det patetiske forsøket på å fri enn å vente på det jeg snart har forberedt i 6 måneder...? E're mulig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Ta nå dette drama-greiene deres på MSN ikke her. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Så akkurat Sons of Anarchy s02e05. Fy faen så engasjerende. Og for en cliffhanger. Pokker at jeg må vente nesten en uke på episode 6 Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Noen som har noen formening om når klementiner begynner å dukke opp igjen i norske butikker? Jeg trenger og spiser altfor mange klementiner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Prøv 542-grønn. +1 Heller deg enn LARS, hvertfall! Ta det med ro, du skal slippe. Endret 9. oktober 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Veeent nå litt. Suck it =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg