Bytex Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jau..synd det er så drit dyrt..40kr flaska = no win. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hva heter det programmet som gjør at du kan styre en pc fra en annen pc. 1337hax0rs-AllI4anCe-pr0-ut1l1ty4.04.exe Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg kan ikke huske sist jeg syns det var gøy å gå ut og drikke. Da gjør du det feil. Vil tro problemet munner ut i for lite alkohol Ja, det er det med meg. Jeg drikker ikke nok. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hva heter det programmet som gjør at du kan styre en pc fra en annen pc. Et par protokoller heter VNC og RDP. Sidious: Er favoritten det 8D Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Eivindpus, jeg fortalte at jeg ikke kunne komme, sant? Ida sa det /kutt kutt Da gjør du det feil. Eller med feil folk. Vil tro problemet munner ut i for lite alkohol Nok et bevis på at de fleste vennene mine er alkoholikere Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hva heter det programmet som gjør at du kan styre en pc fra en annen pc. 1337hax0rs-AllI4anCe-pr0-ut1l1ty4.04.exe Moroklumpen.. ^^ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hva heter det programmet som gjør at du kan styre en pc fra en annen pc. enklest er logmein Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Newcastle Brown Ale. <3 Smaker ikke brun ale engang. Noe som forsåvidt er en fordel da brun ale smaker høgg, but still. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Nok et bevis på at de fleste vennene mine er alkoholikere PFT! Tullprat! Vi er bare alkoholnytere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Å fy i helvete så god mat! Nettopp kommet hjem fra en eksklusiv restaurant her, herlig mat, vin, dessert ++ for 4 personer til bare 1000 kr tilsammen. Det samme vi åt på en like fin restaurant i Norge, ville vel kosta oss 2-3000 kr, fytti helvete, det er digg å være norsk i Spaniens lander! Jeg kommer til å ha mange gode drømmer om maten ^^ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) PFT! Tullprat! Vi er bare alkoholnytere. Du er alkoholmisbruker Ida. Det første steget mot å få apen av ryggen er å innse at du har et problem. INNSE! Endret 9. oktober 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hva heter det programmet som gjør at du kan styre en pc fra en annen pc. Teamviewer? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 PFT! Tullprat! Vi er bare alkoholnytere. Du er alkoholmisbruker Ida. Det første steget mot å få apen av ryggen er å innse at du har et problem. INNSE! Du er ikke den som burde snakke for høyt. Du drikker JD. DET er alkoholMISbruk det! Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg greier ikke å bestemme meg for hvilken farge jeg skal ha på gitaren, kan dere hjelpe? litt dårlig bilde, men... Heller selv mest i som er "trefarga", men er så usikker:P her er et annet Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Eeeyh, det er ikke noe galt i å drikke JD! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ja, det er det med meg. Jeg drikker ikke nok. Og jeg derimot drikker for mye, og ender opp med å angre på ting i ettertid.. Eivindpus, jeg fortalte at jeg ikke kunne komme, sant? Ida sa det /kutt kutt *snip* Nok et bevis på at de fleste vennene mine er alkoholikere Jeg har lovet LIDA å komme til dere nå snart. Holder faktisk av 31. på kalenderen min, bare til dere. PUMPEN ZIE MEINEN HULD ZU OHLJE, JAH Og er kun alkoholiker på hobbybasis. SÅDETSÅ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg greier ikke å bestemme meg for hvilken farge jeg skal ha på gitaren, kan dere hjelpe?litt dårlig bilde, men... Heller selv mest i som er "trefarga", men er så usikker:P her er et annet Prøv 542-grønn. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg greier ikke å bestemme meg for hvilken farge jeg skal ha på gitaren, kan dere hjelpe?litt dårlig bilde, men... Heller selv mest i som er "trefarga", men er så usikker:P her er et annet Personlig er jeg fan av sunburst, men du kjenner din egen smak bedre enn jeg gjør, og det er du som skal bli fornøyd! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Eeeyh, det er ikke noe galt i å drikke JD!... hvis man får det gratis og er alkoholiker så man faktisk MÅ ha noe.Må man betale eller har noe som helst annet valg så er det veldig mye galt i det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Du er ikke den som burde snakke for høyt. Du drikker JD. DET er alkoholMISbruk det! JD er smud. Smud i tell you. Eeeyh, det er ikke noe galt i å drikke JD! Marry me? <3 PUMPEN ZIE MEINEN HULD ZU OHLJE, JAH Ja Helga, ja klar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg