Bytex Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Skaff en DS og Platinum. Flott grafikk og trivelige sanger. Men "problemet" mitt er at jeg blir hengende for lenge på en plass bare for å levele opp low level-pokemons..liksom spilt i 3 timer og bare kommet til 1. byen Endret 9. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg kan ikke huske sist jeg syns det var gøy å gå ut og drikke. Det er gøy å drikke før du går ut. Når det gjelder å tulle med konsoller, jeg skulle... eehh.. fikse noe på xboxen min for et par uker siden. Den har ikke virket siden. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Noen som har lyst å se meg rape en kontroller bare se her Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg kan ikke huske sist jeg syns det var gøy å gå ut og drikke. Da drikker du med feil folk. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg kan ikke huske sist jeg syns det var gøy å gå ut og drikke. Det er gøy å drikke før du går ut. Når det gjelder å tulle med konsoller, jeg skulle... eehh.. fikse noe på xboxen min for et par uker siden. Den har ikke virket siden. Jepp. ...jeg har to GH-gitarer som ikke virker. FML. Noen som har lyst å se meg rape en kontroller bare se her HVORFOR? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Noen som har lyst å se meg rape en kontroller bare se her OMFGAWESOMEAWESOME! Må sees! Noen som har lyst å se meg rape en kontroller bare se her HVORFOR? FORDI DET ER AWESOME! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 ...du ER ironisk, ikke sant? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Sikkert mer moro live. Var ganske internt også, I suppose. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg kan ikke huske sist jeg syns det var gøy å gå ut og drikke. Jeg kan huske at du synes det var gøy på forumtreffet om to uker. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 I didn't get it...først ser vi bilde av tv-skjermen i et halvt minutt..så ei bikkje som ligger og sløver et halvt minutt..så virrer kamera rundt masse. Så er det slutt..hæ? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg kan ikke huske sist jeg syns det var gøy å gå ut og drikke. Jeg kan huske at du synes det var gøy på forumtreffet om to uker. Skulle jeg mene. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 I didn't get it...først ser vi bilde av tv-skjermen i et halvt minutt..så ei bikkje som ligger og sløver et halvt minutt..så virrer kamera rundt masse. Så er det slutt..hæ? skip de første 5 minuttene. der bare shower jeg cribben min, men etter det kommer the good stuff Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 But serr, det er kun kjedelig å drikke ute om en henger med kjedelige folk og/eller er kjedelig selv. Kjenner jeg deg rett, noe jeg er usikker på at jeg gjør, tipper jeg sistnevnte ikke er temaet. Mao, get new drinkin' posse. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg kan ikke huske sist jeg syns det var gøy å gå ut og drikke. Jeg kan huske at du synes det var gøy på forumtreffet om to uker. Eivindpus, jeg fortalte at jeg ikke kunne komme, sant? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 WHAT HVORFOR har begge foreldrene dine dødd OG du har blitt hjemløs? Og joa, sikkert, MEN det er ikke noe kult å være atten på tjueårssteder. Jeg har panikk innvendig hele tida. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg kan ikke huske sist jeg syns det var gøy å gå ut og drikke. Da gjør du det feil. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg kan ikke huske sist jeg syns det var gøy å gå ut og drikke. Da gjør du det feil. Eller med feil folk. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg kan ikke huske sist jeg syns det var gøy å gå ut og drikke. Da gjør du det feil. Vil tro problemet munner ut i for lite alkohol Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hva heter det programmet som gjør at du kan styre en pc fra en annen pc. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Apropos alkohol. Newcastle Brown Ale. <3 Bare så dere vet det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg